събота, 30 март 2013 г.

Курс Изкуството да живееш: древното знание за живота, адаптирано за съвременния човек


Бих искала да споделя своето преживяване от курса Изкуството да живеш - част 1 на фондация Изкуството да живееш.

Изкарах курса преди 2 години и половина вече в София заедно с още близо 200 ентусиазирани участници в зала Универсиада с невероятния Камлеш Пател от Индия. Трите дена, които прекарахме в приятна компания на хора от различни възрасти и социални прослойки, практикувайки  забавни игри, йога упражнения и дихателни практики, ме оставиха заредена с много положителна енергия и добри спомени от едно необикновено преживяване. Освен новата техника Сударшан крия, която научих за справяне със стреса, аз се докоснах до една нова и изключително интересна за мен култура - индийската, която е и същевременно доста различна от европейските култури, които познавах до момента. Усърдието на индийския учител, който с толкова простота и любов успя да ни предаде древното знание за живота и да насочи желанието ми за духовно израстване към един нов хоризонт, ми послужи като пример и вдъхновение да започна нов живот. Живот, който ми носи удовлетворение и радост, в който се чувствам по-спокойна, по-добра и по-състрадателна. Това е Изкуството да живееш... 

Неда Царевска, София

Няма коментари:

Публикуване на коментар