понеделник, 8 април 2013 г.

Семинарът Йога и мъдрост за здраве и щастие с Шри Шри Рави Шанкар, промени целия ми живот

Преди 4 години, 26.04.2009 г. семинарът Йога и мъдрост за здраве и щастие с Шри Шри Рави Шанкар, основател на фондация Изкуството да живееш, промени целия ми живот.
Разбира се не стана изведнъж, като с магическа пръчка, но малко по малко с времето, което минаваше в практикуване на дихателни упражнения и уникалната техника Сударшан крия.

Точно 1 месец преди семинара, на 26.03.2009 г., бях диагностициран с неизлечимо автоимунно заболяване, което тогава увреди дясната ми ръка до степен, че не можех да я използвам и десния ми крак, което затрудни ходенето ми изключително много. Посетих семинара търсейки йога, за да раздвижвам тялото си. Това, което открих обаче, надхвърли и най-смелите ми мечти. Ползите, които дойдоха при мен с практикуването на Сударшан крия и прилагане на древната мъдрост, която Шри Шри Рави Шанкар споделя с целия свят, са отвъд думите.

А страничните ефекти, които неминуемо ще се случат за всеки практикуващ, ще са едно по-добро здраве и имунна система, по-добър и дълбок сън, справяне със стреса, агресията и депресията, подобряване на фокуса, концентрацията, паметта, изграждане на комуникативни и лидерски умения и придобиване на един по-спокоен и ясен ум.

Една от ползите, която мога да споделя с вас е, че здравето ми се възтанови на 99% след атаката на болеста. Вече 3 години не вземам никакви лекарства и състоянието ми е напълно стабилно. Дължа това основно на дихателните практики и Сударшан крия на Шри Шри Рави Шанкар, осъзнатостта, която Изкуството да живееш събуди в мен, както и на хранителния режим и някой билки, които вземах.

Препочървам на всеки да се докосне до щастието наречено фондация Изкуството да живееш и нейните антистрес програми и курсове за развитие на личността за всички възрасти. Те не са само за закъсали със здравето хора, а за всеки, който иска в живота си да е успешен в материалния свят и същевременно да е здрав и щастлив! :)

Петър Моллов, гр. Смолян

Няма коментари:

Публикуване на коментар