сряда, 6 януари 2016 г.

Нови впечатления от "Изкуството да живееш - Програма за щастие", София



Фондация„Изкуството да живееш“  проведе за пореден път своя курс „Програма за щастие“  в столицата от 12 до 16 ноември,  2015 година. „Изкуството да живееш – Програма за щастие“ е програма, която подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:     


"Аз съм много доволна и щастлива, че срещнах всички тези хора, с които се запознах на този прекрасен курс "Изкуството да живееш". Научих нови, интересни и правилни неща, свързани с моето щастие. Нашите учители са едни прекрасни, креативни и умни духовни водачи. Пожелавам им успех и все така да продължават да добруват! 
Този курс дойде за мен в много трудно време.  Благодаря!', Пламена Димитрова



"Благодарна съм, че бях на курса "Изкуството да живееш - Програма за щастие" и срещнах толкова позитивни хора, търсещи духовно извисяване. Въпросите, които се обсъждаха ми помогнаха да променя гледната си точка по някои важни за мен въпроси. Очаквам с нетърпение и първите резултати – преодоляване с лекота на стреса и на проблемните ситуации от ежедневието.
Бих предложила при възможност курсът да се провежда с по-голяма продължителност, за да има повече време за дискусия и въпроси, които възникват спонтанно в процеса на обучение.", Незабравка Тошева

"Курсът ми хареса. Може още малко йога. 
Ще практикувам наученото.", Деси Беркова












Няма коментари:

Публикуване на коментар