вторник, 14 март 2017 г.

Незабравими емоции от "Програма за щастие", град Русе - част 1

Споделени впечатления от "Програма за щастие", град Русе, 16-18 Януари - част 1 



"Изкуството да живееш“ организира своя курс „Програма за щастие“ в град Русе от 16 до 18 януари, 2017 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш“ ни учи как да се справяме със стреса и как да развием напълно своя потенциал.

Уникална част от Програма за щастие е комплекс от йога позиции и дихателни техники, които напълно освобождават емоционален и физически стрес, носят спокойствие и жизненост на ума и тялото, подобряват концентрацията и паметта и подсилват имунната система.

Участниците в курса Изкуството да живееш преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас вашите емоции на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

"Изпитах вътрешно спокойствие, благодат и увереност, че предстоят само прекрасни неща.", Веселина

"За мен курса "Изкуството да живееш" е истинско приключение, истинско преживяване по пътя в търсенето на себе си.Още една крачка на осъзнатост, че в живота са важни простичките и истински неща, които са близо до нас……вътре в нас! Благодаря!", Росица Василева

"За мен този курс „Програма за щастие“ е една крачка, едно ново стъпало към моето личностно израстване. БЛАГОДАРЯ ВИ!", Петя

"Благодаря ви, че чрез вашата искрена енергия аз се озовах в центъра на този рай и всички тези прекрасни хора, за да се срещна със самата себе си чрез всички вас и да затвърдя посланието за/към мен – да приемам себе си и другите такива, каквито сме и, че Творецът е във всичко и всички навсякъде и твори чрез/през/за/от/с НАС.

☼ БЛАГОДАРЯ ВИ. ЧЕ ВИ ИМА И СТЕ ТОВА КОЕТО СТЕ! ♥ ", Ирина

"Преживях свободата и любовта.", Мариана

"За мен всичко, което почувствах в тези три дни мога да обединя в една единствена дума ЛЮБОВ! Благодаря за невероятното преживяване! Аз ви принадлежа!", Надежда

"Вълнуващо,Вдъхновяващо,Обновяващо, стимулиращо!", Мая Михайлова

"Преминах курса "Програма за щастие" за втори път.За мен е чудесно съчетаването на дихателни техники със здравословен начин на живот. Действието е изключително разтоварващо и зареждащо с нова енергия.", Роман Павлов

"Нещо ново за мен.Страхотно!Това е моето ново начало.Благодаря ви!", Емилия

"Прекрасно,Освобождаващо,зареждащо. Курсовете на фондацията ми помагат да опозная себе си. Благодаря!", Снежина Николова

"Благодаря! За ползотворното и вълнуващо преживяване.Упражнението в кръг трябва да стане част от училища и фирми. Бих искала да съм част от тази фондация, за да допринеса добро.", Диана Георгиев

"Усетих пречистване, прилив на енергия.Осъзнах, че в основите на съществуването ни стоят прости принципи, чрез които се отсява всичко ненужно и излишно.Гениалното винаги е просто.", Владимир

"Беше едно невероятно преживяване.Промени моето мислене.С нетърпение чакам следващия семинар.", Виолина

"Полезно!", Ирена

"Всичко е чудесно!Очаквам следващия курс!Преживяването е уникално!", Мариана Василева

"Чудесно изживяване.Истинска и силна емоция.Осъзнаване, че всички сме едно цяло, част от космическата енергия. Всичко е любов!", Пламена

"Курсът "Програма за щастие" ми помогна още по-дълбоко да осъзная силата на принадлежност и общност свързана със служене и любов и благодарност.Докосна най- фината ми струна.Живот изпълнен със смисъл.Благодаря на фондацията за възможностите.", Кремена Ч.

"За първи път съм част от такъв голям курс и пак е прекрасно и пак е различно и пак е вдъхновяващо. Благодарна съм за възможността и очаквам следващия . Обичам ви♥", Светлана Динева

"Вдъхновяващо, зареждащо, пречистващо.Трудно е да се опише с думи цялото това преживяване.Това е като да се родиш отново и да полетиш. Благодаря ви.", Милена

"За втори път преминах през курса "Изкуството да живееш".Преживяването отново е невероятно, неповторимо и неописуемо с думи.Благодаря!", Росица Димитрова

"Курсът го карам за втори път и беше коренно различен по своя уникален начин. Преживяването беше доста зареждащо с радост, любов и благодарност. ", Теодора

"Прекрасно припомняне!", Албена

"Преосмислих живота си!Всичко е Любов!Щастлива съм!", Снежинка Майер

"Невероятно преживяване!Преливаща благодарност, любов, съпричастност, спокойствие, чувство на принадлежност. Благодаря!", Е.Станчева

"Преживяването от курса беше много зареждащо за мен! Благодаря!", Мариела

"Преживях много силни емоции, дойдох с надеждата да се освободя от болката и гнева, които изпитвам и да простя…да дам прошка и чувства, че до някъде успях…почувствах, че ще мога да го направя колкото и невероятно и невъзможно да ми се струваше.Благодаря ви!", Миглена

Няма коментари:

Публикуване на коментар