сряда, 19 април 2017 г.

Какво е да преживееш "Програма за щастие" с Изкуството да живееш

"Изкуството да живееш“ организира своя курс „Програма за щастие“ в град София от 7 до 9 април, 2017 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш“ ни учи как да се справяме със стреса и как да развием напълно своя потенциал.

Уникална част от Програма за щастие е комплекс от йога позиции и дихателни техники, които напълно освобождават емоционален и физически стрес, носят спокойствие и жизненост на ума и тялото, подобряват концентрацията и паметта и подсилват имунната система.

Участниците в курса Изкуството да живееш преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас вашите емоции на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

"Курсът "Програма за щастие" промени значително емоционалното ми състояние и повиши позитивната ми нагласа към живота. Медитацията и дихателните техники ми помогнаха да се отърся от стреса и безпокойството, трупани през седмиците. Ще продължа да ги практикувам в домашни условия.", анонимно

"Програмата за щастие надхвърли очакванията ми. Курсът ми напомня за много ценни неща, които понякога забравяме в ежедневния живот. Практиките, които научихме по време на курса могат да помогнат за физическото здраве и духовното израстване на всеки човек. Вярвам в това!", анонимно

"Благодаря на Петя и Лидия за прекараните щастливи часове. Курсът "Изкуството да живееш" ме обогати с новите дихателни техники, които научих, и които и помогнаха да усетя невероятно успокоение, щастие и хармония.", Галина


"Благодарна съм, че имах възможност да се докосна до тази благородна инициатива, която помага на хората да бъдат по-здрави, по-добри, по-щастливи и по-отговорни към себе си и към другите. Споделям ценностите на “The Art of living”.", Даниела Узунова

"По време на курса изпитах себе си и преживях непознати до момента за мен чувства и емоции. Дихателните практики ми помогнаха да центрирам себе си, а преподавателите /Петя и Лидия/ успяха да ме заредят със своята позитивна енергия! Благодаря за уникалното преживяване!", София Миронова

"Беше прекрасно. Запознах се с много интересни хора и практиките бяха поднесени на разбираем език. Преподавателите бяха мили и отзивчиви. През целия курс бях подкрепена. Благодаря за новите знания.", А.Легурска

"Прекрасен курс! Желая успех и в бъдеще! Преподавателките дадоха всичко от себе си.", Н.Дамянов

"Спокойствие. Дух. Чистота и хармония на съзнанието.", Александър

Открий курс Програма за щастие в София


"Курсът "Програма за щастие" за мен беше изключително полезен. Чрез него се научих да дишам правилно и осъзнах много неща, които ще се опитам да спазвам, за да бъда щастлива. Горещо го препоръчвам на всеки.", Ярослава Раева

"След този курс се чувствам тонизиран и духовно обогатен.", Пеев

"Благодаря за тази възможност. Това беше безценен подарък!", Р.Стоянов

"Приятно съм изненадан от курса. Благодаря на инструкторите. Курсът "Програма за щастие" беше много полезен за мен.", Анастас

Няма коментари:

Публикуване на коментар