вторник, 8 декември 2015 г.

Споделени впечатления от курс "Изкуството да живееш" - Програма за щастие



Фондация„Изкуството да живееш“  проведе за пореден път своя курс „Програма за щастие“  в град София, център за щастие Студентски град между 26 до 30 ноември,  2015 година. „Изкуството да живееш – Програма за щастие“ е програма, която подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.
Участниците в курса преживяха много емоции и научиха много различни неща за себе си и своя живот. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

"Беше невероятно преживяване. Чувствам се отново млада, вдъхновена и помъдряла.", Веселка Данчева – 46г.

"Аз съм възхитена от курса "Изкуството да живееш" . Накара ме да се осъзная и за първи път на медитация успях да не мисля за нищо – просто беше бяло петно. Дишам по-добре. Много сте мили и истински йогиии ;-)  Продължавайте добрата работа!", Вяра – 32г.

"Курсът "Изкуството да живееш" е страхотен! Вие сте страхотни!  Бих предложила -  може би да се включат малко повече йога упражнения за сметка на някои игри или за сметка на общото добро дело в неделя.
Благодаря Ви! От сърце!", Диляна – 31г.

"Преосмислих нагласата си за живота. Осъзнах се в положителна насока. Научих се да приема всичко в сетивата с усмивка. Дадох си сметка за ситуации, които не си обяснявах до момента. Промени живота ми.", Мирела Симеонова - 33г.

"Преживяването от курса "Изкуството да живееш" без преувеличение е великолепно. Не знам на кое точно се дължи, дали на дихателните техники или на страхотното представяне на нещата от живота, но този курс ме извади от едно много лошо психическо и физическо състояние.
Нашите учителки Лидка и Теди бяха всеотдайни и изключително весели деца. С обич!", 
Свилен Тодоров – 54 г.

"Много съм доволна от курса "Изкуството да живееш". Установих, че тази практика ми допада и с удоволствие я правя вкъщи и ще продължа да я практикувам. Чувствам се по-спокойна и изпълнена с положителна енергия. Благодаря на учителките! Много са вдъхновяващи!", Елена Тодорова – 50г.





Няма коментари:

Публикуване на коментар