понеделник, 20 юни 2016 г.

Споделени впечатления от "Свобода зад решетките", Смолян

Програма "Свобода зад решетките"  се провежда от 1992 г. от фондация "Изкуството да живееш", като до момента тя е променила живота на повече от 350 000 лишени от свобода по света, като им е позволила да вземат съдбата си в свои ръце и да възвърнат увереността си. Програмата се провежда в стотици затвори в САЩ, Русия, Великобритания, Южна Африка, Индия, Камерун, Малави, Намибия, Дубай, Косово, Хърватия, Полша, Дания, Сингапур, Нова Зеландия, Австралия, България и други.

През октомври 2006 г. с подкрепата на Министерството на правосъдието на Република България фондация "Изкуството да живееш" стартира хуманитарен проект „Свобода зад решетките“ с преподаването на антистрес програмата на „Изкуството да живееш“ за служители и лишени от свобода в българските затвори и пробационни служби.

 
 "Изкуството да живееш" проведе отново курса "Свобода зад решетките" в град Смолян. Участниците в курса са с доживотни присъди.


"Уникално се чувствам.", Ники


"Научих нещо ново. Хареса ми.", Лъчо


"Курсът "Свобода зад решетките" беше ползотворен и ме накара и помогна да разшира мирогледа си. На мен лично мо помогна и смятам, че ми беше полезен.", Владимир


"Огромно подобрение на всички участващи в дишането органи.", Стефчо


"Доволен съм.", Кирил

Няма коментари:

Публикуване на коментар