петък, 22 юли 2016 г.

Летен лагер за деца ART Excel – преживявания от Изкуството да живееш в Павел баня, 03-09.07

Летен лагер ART Excel – всички аспекти на детската личност – физически, умствен, емоционален и духовен – се усъвършенстват!

Програмата ART Excel (All Round Training in Excellence – Цялостно обучение в отличие) е специализирана за деца от 7 до 13 години. Летните лагери помагат на децата да се преборят с комплексите, да преодолеят стреса и да се отпуснат психически и физически чрез комплекс от интересни игри и упражнения, придружени от дихателни техники и отпускащи медитации. Програмата е изцяло насочена към естествените процеси на самоусъвършенстване, без присъствието на съревнование.


Целите на летните лагери са децата да открият нови творчески способности, да подобрят комуникативните си умения, да се научат да работят в екип, да подобрят паметта и концентрацията си.

Поредният летен лагер ART Excel заведе Изкуството да живееш и децата в  Павел баня от 3-ти до 9-ти юли, 2016 г., където те се насладиха на едно невероятно лятно приключение! Вижте какво споделиха с нас!

"Преживяването в лагера ART Excel беше уникално!
Най-много ми хареса, че научих 5те златни ключа, новите игри и че се запознах с нови приятели.", Мартин, 10г.

************************************************************

"На мен най-много ми хареса, че всички деца бяха много общителни, дружелюбни. Намерих си много нови приятели. Част от тях бяха Цецо – цацата, Никол, Николй, Влади, Петьо, Ния, Йони, Тони и други....
Ходихме и в центъра на Павел Баня, аз купих от там сувнир на мама. Хареса ми басейнът и пижама партито.

Беше супер!", Никол, 9г.
********************************************************************

"Аз се впечатлих от центъра на град Павел Баня, рекичката и басейна, но също ми хареса, че хотелът е голям и красив. Научих се да плувам. Намерих много нови приятели. ", Рая, 8г.

********************************************************************

"Много ми хареса, че се запознах с нови приятели. Също ми хареса, че минахме през реката около 4-5 пъти. Когато бях на миналият лагер, научих как се правят упражненията и всичко друго, но тази година бяха измислени нови неща и по някои други причини ми харесва повече този лагер от предишният.", Цветан, 10г.

********************************************************************

"Моето преживяване на летния лагер беше много хубаво. Играхме много игри. Беше ми много забавен.", Зеркан, 10 г.
********************************************************************

"На мен най-много ми хареса, когато ходихме на басейн. Там всички ядоха сладолед. Вчера ни подложиха на изпитание, всички отбори, хванати за ръце търсят улики за съкровище. После ходихме с пижами на пижамено парти. ", Катерин, 10 г.

********************************************************************

"На мен най-много ми хареса, когато ходихме на басейна и търсихме предмети. Играхме много и се забавлявахме.", Тонислава, 12 г.

********************************************************************

"Когато пристигнах, бях много изненадана. Хотелът беше много хубав и стаите също. Разговаряхме, запознах се с много други хора и се качихме на последният етаж. Там играхме йога и се разпределяхме по отбори. Аз бях баба лъв, Злати – майка, Боби – кака, а Вели – дядо. Най-готиният асистент разбира се, че е Ясин. Когато си лягахме госпожата ни каза да се редуваме на по-малкото легло и така и стана. На вторият ден ходихме на басейн – голям и малък с топла и студена вода. Гмуркахме се.
В този лагер научих много неща – как да чистя, мия, подреждам и др.", Галена, 10 г.

********************************************************************

"На мен ми хареса всичко в лагера, особено когато търсихме съкровище и ходихме на басейн.", Златко, 10 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар