вторник, 7 февруари 2017 г.

Трепетни емоции от "Изкуството да живееш - Програма за щастие", гр.Търговище



Споделени менения и преживявания от курс „Програма за щастие”,  проведен на 27 – 29.01.2017г. в гр. Търговище


„Изкуството да живееш“  отново организира своя курс „Програма за щастие“ в град Търговище  от 27 до 29 януари, 2017 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш" ни учи как да се справяме със стреса и как да развием напълно своя потенциал.

Уникална част от Програма за щастие е комплекс от йога позиции и дихателни техники, които напълно освобождават емоционален и физически стрес, носят спокойствие и жизненост на ума и тялото, подобряват концентрацията и паметта и подсилват имунната система.

Участниците в курса Изкусвото да живееш преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас вашите емоции на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

"Чувствам се по – силна, по щастлива, по – уверена. Всеки път е различно, но всеки път получавам отговорите, от които имам нужда. Всеки път срещам точните хора, точно сега, когато ми е нужно. Благодарна съм за подкрепата, искреността и добротата! Благодаря!", Марияна Боянова

"Курсът "Програма за щастие" ме запозна с нови хора. Вдъхновена и очарована съм;! След курса се чувствам освободена, спокойна и щастлива. Благодаря за всички знания, енергия, преживявания и емоции споделени с нас!", Виолета Христова

"Започнах да гледам още по – философски на живота. Научих се да приемам съвсем непознати хора, без да се притеснявам. Почувствах истинско щастие по време на курса "Изкуството да живееш". Разбрах, че не са толкова малко хората, на които се слага етикет „Странни”. Благодарен съм!", Валентин

"Много силен курс! Повтарям го много кратно, ако не беше това знание сигурно днес бих била на хапчета с тези изпитания, които ми предлага животът, но успявам да балансирам и да съм добре. Благодарна съм, че ви има!", Славка Сапунджиева

"Това ми е повторение на курса "Изкуството да живееш". За мен е трансформиращо преживяване, изпълнено с емоции (хубави) и мъдрост! Всеки път ми разкрива моя смисъл да продължавам с високо вдигната глава!", Вели Муса


Няма коментари:

Публикуване на коментар