понеделник, 17 март 2014 г.

Курс по медитация на фондация Изкуството да живееш стъпи и в Свиленград през март месец



Усмивки засияха по лицата на участниците в курса "Изкуството на медитацията" на фондация Изкуството да живееш.

Забелязал ли си, че няма значение колко пъти ще си напомниш, че да се ядосваш не е добре, все пак, когато емоцията дойде не си в състояние да я контролираш. През цялото си детство ти научил само, че: "Ти не трябва да се ядосваш". Но остава въпросът: "КАК да не се ядосвам?" Какво да направя, когато тази буря от емоции дойде?

Нека разберем къде се корени причината за гнева и достъпни съвети с които можеш да се справиш с него.

Разбирине на гнева

Забелязал ли си, че когато видиш несъвършенство около теб, ти не си в състояние да приемеш това несъвършенство? Например, когато някой е направил нещо нередно, твоя гняв се издига като вълна и стихва, оставяйки те разтреперан, а понякога и със съжаление, не е ли така?

Когато сме ядосани, ние не сме наясно. Първата стъпка е да осъзнаем, че гневът не може да премахне несъвършенствата. Следващата стъпка е да се знае, че само, когато сме в състояние да приемем ситуацията каквато е, единствено тогава можем да я коригираме с ясното разбиране. Може би си мислиш, че е по-лесно да се каже отколкото да се направи.

Ето какво споделиха участниците след като преминаха през курса на фондацията "Изкуството да живееш".


Курса по медитация на фондация Изкуството да живееш се появи в точния момент. 
Благодаря на Константин Драгов за всичко, което ни научи. Чувствам се доста по – уравновесена. Ще продължавам да прилагам наученото, защото се чувствам значително по – добре! Благодаря ти за всичко, Косьо!
Мария Кирякова

Усетих много хубаво чувство на благодарност, след получаване на своята мантра. На втория ден от курса на фондация Изкуството да живееш дори имах секунди, в които не мислех за нищо. Имаше някаква  светлина, в която  аз усещах някакво спокойствие. Чувствам се спокойна.

Мариана Атанасова  Вангелова

Очарована съм, как курса на фондация Изкуството да живееш ме погълна и благодарна на приятелката ми, че ме покани. Курсът по медитация за мен е урок, който ме научи, че с отпочинал ум добрите неща се случват и на мен. Искам да ми се случват добри неща, следователно урокът ще ми е полезен, защото аз ще медитирам!

Добролюба

Курсът по медитация на фондация Изкуството да живееш е страхотен. Чувствам се окрилена и мотивирана за всичко, което ми предстои. Убедена съм, че ще продължа да медитирам. А учителят ни говори толкова хубаво и естествено, че искам да запомня всяка негова дума.

Христина Коларова

Курсът „Изкуството на медитацията – Сахадж Самади” на фондация Изкуството да живееш ми даде не само лична мантра, с която да медитирам. Даде ми увереност, че мога да се науча да медитирам, че мога да бъда по – спокойна и осъзната. Благодаря!

Десислава Никова

Много съм доволна от това, че присъствах на курса по медитация на фондация Изкуството да живееш и се наслаждавах на мъдрите мисли на прекрасния учител Константин Драгов, научих много и много благодаря!

Танка Филипова

Няма коментари:

Публикуване на коментар