понеделник, 10 март 2014 г.

Петнадесет човека се запознаха с това какво е медитацията във Варна от 7ми до 9ти февруари с лъчезарния Константин Драгов


От 7 – ми до 9 – ти февруари в клуб Цветовете - гр. Варна се проведе курс Изкуството на медитацията с лъчезарният Константин Драгов

Всяка клетка в тялото ти има капацитет да побере безкрайност.

Докато един червей също яде, спи, събужда се и изпълнява своите ежедневни дейности, няма смисъл за нас да живеем така. Трябва да се включиш в пълния си потенциал, който природата ти е дала.

Какво прави медитацията за тялото ни?

Нашата физиология претърпява промени и всяка клетка в тялото е пълна с ‘прана’. Тъй като нивото на ‘прана’ в организма се увеличава, ние сме пълни с радост.

Култивирането на медитация в организма ти е нормално, само няколко минути медитация подсилва целия ни човешки организъм.

Някои хора го наричат по-високо състояние на съзнанието; Шри Шри Рави Шанкар го нарича нормалното състояние на съзнанието, тъй като ние сме надарени със способността да живеем в това състояние.

Медитацията всеки ден помага по два начина - предотвратява стреса от навлизането му в организма и едновременно с това помага да се освободи вече натрупания стрес.

Ето какво споделиха някои от участниците след курса:

Благодаря за предоставената ми възможност за участие в този курс "Изкуството да живееш - програма за щастие". Докосването ми до тази култура беше за първи път, но усещането в мен породи чувства на удовлетвореност и желания да продължа да изучавам тази култура и да се науча да опознавам и изучавам себе си.
С благодарност: Ст. Иванова

Много благодаря за чудесното изживяване. Имах нужда точно от това и се чувствам много по – спокойна и уравновесена.
С най – топли чувства: Ваня
Благодаря за този курс на Изкуството да живееш. Направих още една крачка в посока на усъвършенстване на себе си. Надявам се да бъда достатъчно постоянна за да получа истинско познание. 
Елисавета Ванова
Благодаря за знанията, които ни дадохте!
Убеден съм че това ще е началото на един по – пълноценен живот посредством самопознаване. 
Александър
Чувствах се удовлетворена и щастлива! Благодаря на вселената че ме доведе на този курс по медитация на фондацията Изкуството да живееш! Благодаря и на Вас за страхотните 3 дена!
Гюлназ Ешрефова
От 15 години не ми се е случвало да боледувам. За добро или лошо от една седмица съм на антибиотик, като в резултат на заболяването сърцето ми бие с пулс 120. Не можех цяла седмица да го успокоя и спра дори с хапчета. С медитацията пулса ми падна на 60. Чувствам се много уравновесена и спокойна. И очевидно и сърцето ми е спокойно. Благодаря ти Косьо за хубавия курс на Изкуството да живееш!
Стилиана
Моето преживяване беше чудесно! Имах всякакви мисли, но най – вече причудливи картини, които в началото ме разклащаха. Положително мисли и чувства ме изпълниха и забравих какво е това да се ядосваш, за каквото и да е, просто е безсмислено! Благодаря!
Станимира Милкова


Няма коментари:

Публикуване на коментар