сряда, 30 април 2014 г.

През април месец фондация Изкуството да живееш и един от първите й учители Майкъл Фишман проведоха курс Изкуството на дишането - програма за здраве и щастие

Курсове на фондация Изкуството да живееш се провеждат без значение на етнически или полови ограничения. В курсовете са заложени много дихателни техники, които помагат за освобождаването на стреса, както и много физически упражнения (йога асани) които подобряват физическото състояние на тялото.

Отслабване, силно и гъвкаво тяло, блестяща, хубава кожа, спокоен ум, добро здраве - каквото и да търсиш - с йога можеш да го постигнеш. Често йогата се разбира частично като значението и е ограничено само до асани. Разбрана по този начин, ползите от нея се свеждат само до нивото на тялото и не можем да осъзнаем огромните ползи, които тя има за свързване на тялото, ума и дишането. Когато си в хармония, пътешествието, наречено живот е много по-спокойно, по-щастливо и по - пълноценно.



С всичко това и много повече, ползите от йога с които можете да се запознаете във фондация Изкуството да живееш са на много по-фино и дълбоко ниво.

Ето и какво споделиха някои от участниците в програмата:

За първи път съм на подобен курс.
Най – ценното за мен бяха дихателните практики. Радвам се че бях на този курс на фондация Изкуството да живееш. Мисля, че това което научих ще е много полезно за мен и ще продължа с йогата. Благодаря на учителя Майкъл Фишман за умението с което водеше.
Илия, 40 год.

За мен курсът на фондация Изкуството да живееш е едно уникално преживяване, което ми даде възможността да се срещна с много позитивни хора и да усетя сърцето си, че ние наистина сме едно цяло. Усещането е прекрасно и не може да бъде изразено с думи – то трябва да бъде преживяно.
Лилия, 29 год.

Благодаря Ви мили хора, че има такива знания! Помагате за нов живот след преживяванията. Прекрасно е да осъзнаем, че ти си „любов“. Щастлива съм!
Руми, 52 год.

Преживяването, както винаги беше прекрасно! Благодарна съм че присъствах на тази програма организирана от Изкуството да живееш!
Миглена, 23 год.

Прекрасен курс. Много се радвам, че научих Сударшан крия и смятам да я практикувам редовно, защото мисля че е изумителен инструмент за справянето със стреса.
Адриан, 35 год.

Курса Изкуството на дишането беше приятно преживяване с много позитивно мислещи и отворени хора.
Росен, 45 год.

Почувствах се много щастлива и емоционално заредена с много много позитивна енергия. Бях докосната и обучавана от един от най – големите духовни учители в света – Майкъл Фишман. Той ни научи на уникална дихателна техника Сударшан крия за здраве на ментално и физическо ниво.
Теменужка


Препоръчвам на всеки който търси нещо уникално, различно, зареждащо положително. След курса Изкуството на дишането - програма за здраве и щастие оставаш с толкова много запознанства с нови хора с които виждаш че имаш общи допирни точки.
Първолета, 28 год.




Няма коментари:

Публикуване на коментар