четвъртък, 24 юли 2014 г.

Изкуството да живееш: искрено и лично

Курсът Изкуството да живееш - Програма за щастие  е изпълнен с наситени преживявания и положителни емоции, които компенсират ежедневното напрежение, стрес и болка, които ни обгръщат. Участниците от курса Програма за щастие имаха желание да споделят пред теб опита, който са придобили, и мислите, които сега се намират в тях. Само тук може да прочетеш най-искреното и лично за курса Програма за щастие.

В следващите редове ще усетиш атмосферата от курса Изкуството да живееш - Програма за щастие.
 
Беше зареждащо, самоосъзнаващо и себепознаващо изживяване.
За първи път се докоснах се докоснах до тези практики и усетих колко зареждащи, релаксиращи и отпускащи са те.
За първи път бях толкова спонтанна и непринудена с непознати хора.
Това беше голямо предизвикателство…

Ани, преподавател 

Изключително ценен курс, който зареди с позитивизъм, знания и енергия, а това е безценно.
Благодаря ви, че ви има. Благодаря ви за всичко, на което ме научихте.
Благодаря, че предавате тези ценни знания на хората.

Мариета, 23г.


Невероятно преживяване.
Ако се чудите накъде да поемете, отбийте се първо тук, а след това у вас, няма да има и помен от нерешителност, съмнение или безверие!
Аз потеглям! 

Веселина, студентка, 21г.

Курсът Изкуството да живееш - Програма за щастие за мен беше едно различно преживяване. Той ми помогна да насоча мислите и вниманието си в посоки, непознати за мен.
Срещнах много позитивни, искрени, чувствителни и истински хора, с които споделих най-съкровени мои чувства и преживявания.
Благодаря! Продължавайте с добрите дела!

Ася, икономист, 25г.


 Курсът Изкуството да живееш - Програма за щастие побира в себе си не само йога позиции и дихателни техники, но и забавни интерактивни процеси, мъдростта от опита на учителя на Изкуството да живееш - Шри Шри Рави Шанкар. Самите участници се убедиха как действа благоприятно за тяхното физическо и духовно състояние курсът Програма за щастие. 

Всеки ден ние се сблъскваме с безброй трудности и неприятни ситуации, с които нашето тяло и ум трябва да се справи и преодолее. Но "как" е въпрос, чийто отговор се намира в самото щастие - един от пътищата е тъкмо курсът Програма за щастие.

От думите на участниците в курса Изкуството да живееш - Програма за щастие може най-точно и честно да се каже какво представлява той. Ето още малко от искрено и лично:

Изключително пътуване към себе си, към другите! Преживяване,след което ставаш по-добър, споделен и принадлежащ! Горещо препоръчано!

Славея, студентка, 19г.

Очаквай неочакваното!
Неочаквах толкова емоционално и зареждащо преживяване. Много съм доволна – от хората, които срещнах на курса, от преподавателите, които дадоха всичко от себе си.
За мен беше невероятно преживяване  и много, много полезно .
Бъдете живи и здрави!!!

Венета, държавен служител, 47г.

Страхотни сте. Обичам ви!

Станка, козметик, 37г.

Благодаря за това, че имах възможност да участвам на курса!
Научих много нови и все полезни неща!
Чувствам се релаксирана, изпълнена с любов и щастие!
Със сигурност ще продължа да практикувам.
Благодаря!

Катерина, счетоводител, 21г.

Радвам се, че се срещнах с толкова лъчезарни и зареждащи хора. Радвам се, че вече имам посока към която да вървя. Радвам се, че когато днес разбрах, че съм уволнен от работа и се прибрах вкъщи, мисълта, че довечера съм на курс, в допълнение към всичко научено до момента ме вдъхнови, накараха ме да се усмихна. Сега гледам по-положително на всичко което предстои.
Продължава МЕ напред!
Благодаря ви!

Николай, 22г




Няма коментари:

Публикуване на коментар