сряда, 2 юли 2014 г.

Опознай курса Програма за щастие – Изкуството да живееш от погледа на участниците

 Фондация „Изкуството да живееш“  проведе един от основните си курсове Програма за щастие от 19-23 юни 2014г. в центъра в София. Впечатленията, които оставиха участниците от от курса Програма за щастие, разкриват максимално същността и основните ползи от него. 

Споделянията на всички очертаха единен хармоничен образ на софийския курс Програма за щастие. Затова тук показваме реалното истинско лице към неповторимите изживявания от Програма за щастие.

Ето някои от впечатленията на курса Програма за щастие – Изкуството да живееш:

Курсът Изкуството да живееш беше един тласък към това да виждам още по кристално добротата и удовлетворението от живота и срещата с хората! 

     Димитър Попов, 34г.

За мен курса Програма за щастие – Изкуството да живееш беше страхотно преживяване. Надявам се, че наученото ще остане и ще даде нов тласък на живота ми. В момента ми е трудно  и имах голяма нужда от позитивна енергия. За мой късмет я получих и сега съм заредена. Благодаря много на екипа на курса Програма за щастие – Изкуството да живееш за отделеното време, усмивките и знанията, с които ни дариха!


    Евелина Обретенова, 46г.

Програма за щастие за мен беше вдъхновяващ.Чувствах се добре по време на курса Програма за щастие – Изкуството да живееш, след него и заради него. Хубав е, прояснява, кара те да се замислиш, да погледнеш както навътре, така и навън. Преживяването е страхотно, всеки трябва да си го подари. Защото то е подарък, най-добрия подарък, който съм си правил.

   Калоян Раев, 30г.

Това, което преживях – знам, че променя живота на всеки на всяко ниво. Харесва ми тази велика идея от курса Програма за щастие – Изкуството да живееш, че всички сме едно и сме съпричастни един към друг.

  Анонимно

Отминаха няколко незабравими дни в курса Програма за щастие – Изкуството да живееш, а сякаш бяха едва 5-6 часа! Ще остана с най-топли впечатления от курса Програма за щастие и от прекрасните учители. Изключително съм благодарна за всичко, което чух и видях тук на курса  Програма за щастие – Изкуството да живееш.

  Траяна Василева, 25г.
 
Участниците от курса Програма за щастие – Изкуството да живееш усетиха как чрез практиките и промяната на посоката на мислене, те сами покачиха енергийно си ниво. Курсът  Програма за щастие за тях беше част от едно голямо цяло, което успява да привлече усещания и вибрации като: любов, щастие, радост, спокойствие. 

Ето и какво споделиха още от участниците в курса Програма за щастие – Изкуството да живееш:


Приятно е да срещнеш усмихнати и позитивни инструктори, чиято цел е да те направят щастлив. Хората от групата в курса  Програма за щастие – Изкуството да живееш са със същите интереси и търсения и заедно преживяхме усещането още по-силно!

   Пламена Петкова-Бобева, 33г.
 
Курсът Програма за щастие – Изкуството да живееш ми даде много емоциии и един нов поглед върху света и живота ми.

  Ивелина Минчина, 36г.


Курсът  Програма за щастие – Изкуството да живееш ми даде един нов поглед към света и самия себе си. След първата среща и практиките почувствах енергия и позитивизъм, просто летях над земята. Супер сте!

  Росен Русев, 37г.

Много нови неща научих на курса  Програма за щастие – Изкуството да живееш. Прекрасни емоции.

  Златина Петкова, 47г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар