вторник, 17 февруари 2015 г.

"Свобода зад решетките" - споделени преживявания




Фондация "Изкуството да живееш" проведе един изключителен курс като силен обществен ангажимент - а именно курсът "Свобода зад решетките". Той се състоя в Стара Загора между 17-20 февруари. "Свобода зар решетките" е един друг тип свобода - може би една от най-ценните - правото на човек да живее и да диша свободно независимо от границите, в които живее. 

Участниците от курса "Свобода зад решетките" имаха възможността да погледнат на себе си и на света по начин, който ги адаптира и социализира, независимо от сектора, в който те се намират в обществото. След посещаването на "Свобода зад решетките" - едни вече могат да спят, други са категорични - ще продължат да медитират и да правят техниките, които са научили.

След като прочетеш споделените преживявания на участниците от курса "Свобода зад решетките" - ще видиш колко много си разширил своето вътрешно пространство и комфорт!


Дай всичко от себе си, за да получиш своето изживяване.
Аз получих това, за което се записах на поредния курс по йога „Свобода зад решетките” и смятам, че това е начин да работиш върху доброто в себе си и да го развиваш и тренираш ежедневно.
P.S.
Благодарност на екипът, който води курса „Свобода зад решетките”.

Мирослав Мартинов Юлианов, 3-та гр.

С участието си в курса по йога „Свобода зад решетките”, научих наистина доста интересни и полезни неща. Опитах се да извлека максимума от упражненията. Доволен съм от себе си и от това, което научих. Това ми се отрази положително и ще очаквам с нетърпение следващия курс „Свобода зад решетките”. Благодаря на всички!


С уважение: Иван Найденов Димов

За мен йога упражненията от курса „Свобода зад решетките”, които се проведоха през месец февруари тази година ми помогнаха много, защото вечер спя спокойно. След курса „Свобода зад решетките” намалих тютюнопушенето си драстично. Разбрах, че йогата е изкуство, което можеда се практикува от всеки и то ежедневно.
Можем да се справяме със стреса ежедневно.

Стоян Димитров 3-та гр.

Доволен съм от постигнатия ефект и ще се радвам да участвам отново в този проект - „Свобода зад решетките”, но като по-напреднал.
Благодаря ви!

Пламен Дианов Филипов

Курсът „Свобода зад решетките” ми подейства много позитивно.
Благодаря на водещата и инструкторите за всеотдайното водене на курса „Свобода зад решетките”.
Надявам се да ни посетите отново.

Красимир Георгиев Колев

Почувствах голямо удоволствие на курса „Свобода зад решетките”. Изцяло се освободих от домашните и негативните мисли.

Стефан Стоянов

Много релаксиращо и много емоционално беше на курса „Свобода зад решетките”!!!

Севдалин Георгиев

Определено съм доволен от курса по йога „Свобода зад решетките” и искам отново да участвам. Физически се чувствам по-добре. Благодаря на водещите на курса „Свобода зад решетките”.

С почит: Илия Атанасов Гинев

Курсът „Свобода зад решетките” ми хареса и желая да го практикувам и занапред.



Деян

Аз бях претърпял тежка катастрофа и имам травми. Още след протичането на първият ден от курса „Свобода зад решетките” се почувствах много по-добре. Затова бих казал, че съм доволен.

Михаил.

Почувствах страхотно преживяване от курса „Свобода зад решетките”. За мен беше голямо удоволствие да участвам.

Жеко


Курсът „Свобода зад решетките” беше приятно преживяване и събуди интерес в мен за йогата.


Хари

Няма коментари:

Публикуване на коментар