четвъртък, 19 февруари 2015 г.

Първи впечатления от "Изкуството да живееш - Програма за щастие"


Проведе се първият курс „Програма за щастие“ в новооткрития център на фондация „Изкуството да живееш“ в Студентски град между 19 и 23 февруари. Събра се страхотна група от различни по възраст и разбирания участници, които се впуснаха с лекота в упражненията.

Отпускането и вдъхновяването от курса „Програма за щастие“ задвижи по-силно и целенасочено желанията на курсистите. Затова те пожелаха да споделят своите съкровени и незабравими моменти, прекарани заедно в „Програма за щастие“. Като прочетеш част от най-честните и искрени впечатления, ще усетиш едно зареждащо позитивно мислене, което определено ще те вдъхнови. Виж само лицата им, четейки техните откровени думи!

Преживяването на курса „Програма за щастие“ беше уникално! Помогнахте ми! Благодаря!

Татяна Лардева

I liked the course so much and I liked ways of Breath it is so usefull. Important benefit for body.
Song  OM

Анонимен

Беше едно невероятно изживяване!!! Мисля, че научих много полезни неща, които само ще ми бъдат от полза на курса „Програма за щастие“. Срещнах се с много позитивни хора. Инструкторите също бяха много позитивни и зареждащи. Благодарна съм, че посетих курса  „Програма за щастие“! Мисля, че ще го помня дългоо и най-вече, че ще продължа с практиките!!!  J

Михаела Илиев, 35г.


Научих се как да обръщам внимание на себе си и успях да разбера неща за себе си, които не знаех. Научих се да се радвам повече на малките неща на курса „Програма за щастие“. Да приемам хората такива, каквито са. Да отделям време за себе си. Да не се влияя от чуждото мнение. Да не откривам скрити намерения в делата на другите и сега /в настоящето/. Най-важният съм АЗ.

Станислава Стоянова, 26

Беше невероятно преживяване на курса „Програма за щастие“. Не съм очаквала, че мога да науча толкова много нови неща /освен практиките за дишане/. Спокойствие, релаксация, срещи с уникални хора, енергия, щастие – това са само една част от нещата. Много съм щастлива. Благодаря на всички инструктори от курса „Програма за щастие“. Невероятни сте! Благодаря J

Мария Попова, 25г.

Много съм щастлива J,благодарна и удовлетворена от участието си в курса. В началото бях леко предубедена, но факта, че в момента изпитвам токова позитивни емоции е достатъчен. Чрез курса се научава много за кратко време и реално в ежедневието си можеш да прилагаш знания, които са древни и емоционално, духовно и физически зареждащи!
Благодаря Ви J
Съгласявам се преживяването ми да бъде публикувано, за да вдъхнови други хора.
Валентина, 35г.

Благодаря Ви за мъдростта, която отново чух от Вас, но поднесена по различен начин – с много топлина и чудесни примери. Благодаря Ви, че ни показахте как се чувства щастливият човек и как изглежда! J Страхотни сте! Продължавайте да показвате на хората колко просто е да си щастлив и да обичаш! Благодаря Ви!
Съгласявам се преживяването ми да бъде публикувано, за да вдъхнови други хора
Мария Илиев, 37г.



Рядко срещаме хора, които да почувстваш толкова близки само след няколко часа заедно. Рядко се случва да плачеш искрено и да усещаш пълнотата  на живота толкова силно…. Животът е едно чудоо и аз съм готова и нямам търпение да го живея – това научих на курса „Програма за щастие“! Обичам  ви J
Съгласявам се преживяването ми да бъде публикувано, за да вдъхнови други хора.

Мария Радоева, 26

До скоро си мислех, че има хора и ситуации, които не мога да понеса. Сега мисля различно. Чувствам се силна да направя Промяната, от която се нуждая! Обещавам си да не се вторачвам в миналото, да не изживявам предварително хипотетични ситуации в бъдещето, а да бъда тук и сега. На 100%!  J

Агнес, 30г.

Вие сте истински професионалисти от курса „Програма за щастие“ в  това, което правите и  променяте  живота на хората. Научих се да живея в настоящето, да се радвам на малките неща. Ще казвам на любимите ми хора по-често „Обичам те“. Няма да се вълнувам от хората и миналото. Продължавам напред със самочувствие!

Галина Гагарова, 41г.


I see it /course and breathing technics/ may really help me to live my life in better way. I’m looking  forward to participate in meditation course. THX J

Съгласявам се преживяването ми да бъде публикувано, за да вдъхнови други хора.

Крис, 32

Благодаря ви за прекрасните 5 дни. Смятам да приложа всички техники в ежедневието си и да променя живота си.  Благодаря, че дадохте 100% от себе си и енергията си. Ще споделя с удоволствие сред познатите и приятелите си за  този курс. Заслужава си!
Съгласявам се преживяването ми да бъде публикувано, за да вдъхнови други хора.

Антония, 28г.

Прекрасен курс „Програма за щастие“, много помага в това да успееш да живееш, да цениш хубавите моменти в живота, да извличаш поуки от трудностите, да обичаш и да бъдеш обичан, което е най-важното в света. И да даваш безрезервно Любов! Благодаря!

Съгласявам се преживяването ми да бъде публикувано, за да вдъхнови други хора.

Даниел Колев, 42г.

Спокойствие, съчетано с интересни и поучителни моменти. Заслужава си!
Съгласявам се преживяването ми да бъде публикувано, за да вдъхнови други хора.

Даниел Величков, 28г.

Научих се как да дишам правилно на курса „Програма за щастие“, как да се отърся от притеснението или гнева, как да разтегна максимално тялото си и как да се чувствам по-добре.

Анонимен



Благодаря! Курсът „Програма за щастие“ беше изключително хубаво преживяване. Водещите направиха много хубава и семейна атмосфера от тази група.Чувствам се страхотно със всеки един от присъстващите на курса.

Дони, 24г.

За мен това беше уникално преживяване! Научих се  на курса „Програма за щастие“, че трябва да вярвам в себе си, че мога да променя нещата и че трябва да приемам хората и ситуациите. Научих се да давам 100% от себе си винаги и във всичко. Благодаря!

Ивета Тоширова,42г.

Изживяването беше неописуемо  на курса „Програма за щастие“!  Благодаря от цялото си сърце на Коси, Лидето и Теди, че ми помогнаха да изживея това на 100%. Искам да стана асистентка! За следващите курсове, ако нямате нищо против! С обич, Мишето!

Михаелка, 24г.

Животопроменящо! Прекрасно пътуване в необятния космос на човешката душа!  Курсът „Програма за щастие“е страхотен начин да възвърнем връзка с истинското си Аз и Господ! Благодаря!
Съгласявам се преживяването ми да бъде публикувано, за да вдъхнови други хора.

Георги Кръстев, 29г.

От около година мислех да променя начина си на живот, защото усетих вътрешен подтик. Тогава започнах да търся това нещо, което може да бъде/ да даде началото на моята промяна. Е, мили хора! Аз намерих  това, което  търся! Началото на началото започна и чувството, което има в момента, в който пиша това е страхотно и само да знаете, че знанието, което ще получите на курса  „Програма за щастие“ е уникално и ще ви доведе до този момент, в който да си отговорите какво всъщност сте! Аз ви принадлежа! J
Съгласявам се преживяването ми да бъде публикувано, за да вдъхнови други хора.

Кристиян Методиев, 25г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар