петък, 27 февруари 2015 г.

Споделени преживявания от Изкуството да живееш



След проведения между 27.02 – 02.03 2015 г. курс "Изкуството да живееш" в град Пазарджик участниците решиха да споделят своя опит и преживявания. Обикновено, когато достигнеш до определено ниво на отпускане и щастие, изпитваш необходимост да дадеш, да излъчиш част от своята светлина напред. Колко малко нещо - като грижата за тялото и духа по определен начин чрез йога и медитация - може да доведе до огромни резултати и промени в нашия живот. Докосни се до магията на щастието!

Курсът "Изкуството да живееш" за мен беше едно ново преживяване. Разбрах, че хората макар и непознати, могат да си бъдат много близки. Тук в "Изкуството да живееш" се създаде един неповторим контакт. Научиха ни да се обичаме и да се радваме на живота. Но не само това,  а и да обичаме хората и техните недостатъци.
Благодаря ви за това!


Гергана Кежова

Курсът по дишане за мен беше едно невероятно преживяване.
Всяко нещо, което правехме имаше своя скрит смисъл и цел.
Любопитството ми към техниките на дишане и йога се засили и смятам да прочета повече за тях. Наистина се почувствах добре, релаксирана и балансирана. Особено впечатляваща беше медитацията.
Мисля, че ще продължа да се занимавам с всичко това.

Ани

Определено курсът "Изкуството да живееш" надмина очакванията ми и разби всичките ми представи за това какво представлява думата „курс”. То всъщност не беше курс, а като малкаприказка – Алиса в страната на чудесата. Чувствах се прекрасно и спонтанно през цялото време.... т. е. Чувствах се себе си и това е най- важното за мен... Правих неща, които никога не съм правила до сега или поне не и в група, които ме накараха да се чувствам прекрасно и да повярвам и в най-безумните си мечти.
Благодарна съм за всичко, което научих за тялото, за духа и ума – знам, че ще ми бъде полезно.
На курса "Изкуството да живееш" се запознах се с чудесни хора, които ще бъдат мои приятели винаги.
Благодаря на Ваня и на Жоро за спокойствието и всеотдайността.

Елена


Благодарна съм, че съм тук. Преживях лекота, радост, болка и изчистване. Докоснах души и мен ме докоснаха. Почувствах мир и любов по начин по който досега не бях. На курса "Изкуството да живееш" срещнах хора, каквито съм искала да срещам.
Бях тук, бях и там. Бях навсякъде. Почувствах спокойствие. Искам още.
Продължавам.

Соня Сиракова

Невероятно усещане. Прилив на енергия. Нови запознанства, много нови усещания с които опознах себе  си. Нови техники за дишане и просто беше чудесно на курса "Изкуството да живееш" . Не ми се иска курсът да свършва.

Сийка Дишкова

Намерих приятели.Всички изживявания са прекрасни. Чувствам се спокоен и много по-добре.

Величко

Мир, покой, блаженство!
Лекота в тялото. Чувствам се прекрасно.

Чавдар


Страхотно преживяване имах на курса по йога"Изкуството да живееш". Срещнах се с много съмишленици, опознахме се, добихме представа за много неща в йогата.
Много съм доволна, че добих представа за най-важното в нашето тяло - дишането. Може би и това ме мотивира да дойда на  курса "Изкуството да живееш".
Нямам думи да опиша преживяванията си. Ако трябва да определя с една дума бих казала, че това беше един пълен релакс за моето тяло, който не съм получила дори от лекарите.
Благодаря много! Благодаря на преподавателите!...Обичам Ви!!!


Иванка Томова

Няма коментари:

Публикуване на коментар