сряда, 7 октомври 2015 г.

Споделени преживявания от курса "Програма за щастие" в град Хасково


Фондация„Изкуството да живееш“  отново проведе своя курс „Програма за щастие“ този път в град Хасково между 17 и 20 септември 2015 година. „Изкуството да живееш – Програма за щастие“ е програма за справяне със стреса и развитие на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха много емоции и научиха много новости за себе си. За нас техните емоции са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:


"Благодаря за страхотното преживяване! Курсът "Изкуството да живееш - Програма за щастие" е страхотен –едно от най-хубавите неща, които въобще някога съм изпитвала.
Запознах се със страхотни позитивни хора, излъчващи добрина и светлина! Научих много интересни неща, които със сигурност ще ми помогнат в живота! Атмосферата беше приятелска и много зареждаща с енергия!", Живка

"Получих потвърждение на много мои визии на курса "Изкуството да живееш". Също така се радвам безкрайно много, че имам сходни мисли с вас, и за детското в себе си, то трябва да остане, и да го храним! Станах още по-усмихнат, позитивен, весел, уверен и шантав!", Тео

"Дойдох с нагласата, че този курс ще промени живота ми в по-добра светлина. Така и стана.
Благодарен съм. Сега остава да следвам показания път от курса "Изкуството да живееш"", Румен

"Благодаря на Дани, че ми каза за курса. Благодаря на Веси, че ме покани и най-вече благодаря ня Ваня, че ме направи част от този курс. Благодаря, имах нужда!
Бог да е със всички!", Яна

"  Благодарна съм, че успявам все-повече да се докосвам до Божествената любов /най-добре го усещам след дългата Сударшан крия.   Благодарна съм, че съм на стълбата на осъзнаването и все повече се изкачвам на по-високо, благодарение на курса "Изкуството да живееш - Програма за щастие".Здравка


Няма коментари:

Публикуване на коментар