понеделник, 2 ноември 2015 г.

Нови емоции от курса "Програма за щастие", гр. Свиленград


Фондация„Изкуството да живееш“  отново проведе своя курс „Програма за щастие“ този път в град Свиленград между 15 и 19 октомври 2015 година. „Изкуството да живееш – Програма за щастие“ е програма, която подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха много емоции и научиха много новости за себе си. За нас техните емоции са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

"Курсът "Изкуството да живееш" е прекрасен. Преживяването е вършебно. Всеки е изпълнен с мъдрост, спокойствие и енергия. Участвам за втори път.",Янка – 52г.

"Чувствам се прекресно и облагородяващо. Запознах се с невероятни хора, позитивни и зареждащи. Благодаря за прекрасните мигове, споделени заедно на курса "Изкуството да живееш"!", Елена – 28г.

"Нямах очакване за курса "Програма за щастие" , но това беше една прекрасна емоция и ще искам отново и отново това да се случи. Чувствам се един нов, прероден човек, пълен с енергия. Имаща сила за нови неща и сбъдване на всичките си мечти. Аз съм един щастлив човек!",  Надя – 24г.

""Изкуството да живееш" е курс, който може да вдъхнови всеки! Зареждащи емоции, не може да се опише, а трябва да се изживее. ", анонимен

"За втори път съм на курса "Програма за щастие" . Преживяванията са много по-дълбоки, мисля,че се бях отдалечила от това знание и сега го преоткривам с по-голяма осъзнатост. Аз зная , че този път е правилният за мен, аз тук се чувствам себе си, за сетен път потвърждавам ( пред този Тома неверни у себе си) , че това е най-доброто, което правя за душата си. Обичам ви!", Дора – 45г.

"Благодаря за всичко научено. Курсът "Изкуството да живееш - Програма за щастие" ми помогна да бъда по-добра към мен и околните и ме зареди с най-прекрасните емоции. Пожелавам всеки да се научи да живее.", Мина – 25г.

"Много съм доволна, че преминах през този курс. За мен беше едно запомнящо се преживяване. Научих нови дихателни техники, имаше много интересни игри, запознах се с интересни хора. Успях да подредя мислите си. ", Елена - 44г.

"Курсът "Изкуството да живееш" трябва да се преживее. Откриваш неща в себе си, за които не си предполагал. Кара те да се уважаваш и цениш повече. Кара те да обичаш повече. Кара те да прощаваш грешките и да разбираш повече хората. Той е надежда за нещо по-добро.", С обич : Екатерина – 38г.

" Напълних се с енергия и продължавам с изправена глава, по-спокойна и по-уверена! Продължавайте да помагате на хората! Всички имаме нужда!", Галя – 42г.

"Силно преживяване, което не може да се обясни с думи, това трябва да се изпита! Можеш да се научиш да бъдеш себе си, че си силен, а не го знаеш. Дава ти увереност! Приемаш нещата такива, каквито са – не вървиш срещу течението, а се оставяш на момента и в момента. А човека, който е срещу теб се раздава с пълни сили.", Христина – 41г.

"Много позитивен, релаксиращ курс. Среща с много различни хора, а по време на курса "Изкуството да живееш" се усетихме по-близки. По-осъзнато мислене. Не усещаш как минава времето. И искаш да не минава деня на курса.", анонимен

7 коментара:

  1. Обратна връзка и прекрасните преживявания на участници от Свиленград. 😊

    ОтговорИзтриване
  2. Нека всеки направи нещо за себе си

    ОтговорИзтриване
  3. Връщате ме към моя първи курс преди 4 години от който също пазя невероятни спомени :) Пожелавам на всеки да преживее този курс :)

    ОтговорИзтриване
  4. аз също съм го карал . страхотен курс !!! дава ти толкова много вътрешна свобода .........

    ОтговорИзтриване
  5. Интересни преживявания :)

    ОтговорИзтриване
  6. Когато съм на курс "Програма за щастие" се чувствам страхотно! Заредена с енергия, ентусиасъзм и много позитивизъм. :)

    ОтговорИзтриване