понеделник, 16 ноември 2015 г.

Споделени емоции от курса "Изкуството да живееш - Програма за щастие", град Шумен



Фондация„Изкуството да живееш“  проведе за пореден път своя курс „Програма за щастие“ този път в град Шумен между 10 и 14 септември  2015 година. „Изкуството да живееш – Програма за щастие“ е програма, която подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха много емоции и научиха много различни неща за себе си и своя живот. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

"Преживяването е уникално. То не може да се опише, просто трябва да се изживее.
На курса "Изкуството да живееш" научих много нови неща, които ще продължа да изпълнявам всекидневно.", Наталия Йорданова, 39г.

"Запознах се с приятни хора. Научих нови знания за йога, медитация, за фондацията „Изкуството да живееш”.", Ирина Матрозова, 49 г.

"Курс, чрез който опознаваш себе си по-добре. Различни изживявания чрез техниките/дихателни техники/ преподавани в курса "Програма за щастие". Възниква желание за по-дълбоко проникване в йога философията. Научавам техники за справяне с напрегнатото ежедневие и стрес, методи за релаксация.", Неври Исуф 37 г.

"Включването ми в курса "Изкуството да живееш - Програма за щастие" ме постави в ситуации, които ме извадиха от моя личен комфорт. Благодарение на тези преживявания аз успях да преодолея моментните си притеснения от срещата с нови и непознати хора, пред които да споделяш чувства и страхове.
Основните теми, които разгледахме ме накараха да се замисля, над реакциите и емоциите си в различни ситуации.", Адриана Борисова, 33 г.


"От курса "Изкуството да живееш" се чувствам по-спокойна, в мир със себе си. Изчезнаха лошите мисли, няма го това притеснение, няма ги страховете, които изпитвах. Чувствам се щастлива и това ме кара да се усмихвам и гледам по друг начин на живота, на хората около мен, като давам частица да се почувстват обичани и щастливи.", Жанета Томова, 44 г.

"Дава полезни знания за духовно развитие и усъвършенстване, както и за подобряване на физическото състояние. Може да ми послужи за бъдещото ми самоусъвършенстване.
Благодарение на курса, ще задълбоча познанията си в тази област/йога/ и се надявам да участвам и в други обучения и мероприятия на „Изкуството да живееш”.", Нели Тончева,54 г.

"На курса "Изкуството да живееш"  разбрах, че прекалено много се съсредоточавам върху собствените си представи, преживявания и очаквания.
Установих, че при все безкрайните иначе задължения и отговорности, не съм давала почти нищо от себе си.
Ами....., това е едва първата стъпка-осъзнаването. Пътят е пред мен, а постоянството и раздаването трябва да дойдат пак от мен.
Пожелайте ми успех.", Надежда Димова 38 г.

"Чудесно преживяване, полезно за тялото и душата е курсът "Изкуството да живееш - Програма за щастие".  Благодарение на него осъзнаваш, че човек трябва да обича както тялото и да се грижи за него, така и да развива сетивата си, за красивото в живота си и да го цени, раздавайки безусловна любов.". Розалина Стойчева, 50 г.

"Запознах се с нови хора и се заредих с много положителна енергия.
Чувствам се отлично.
Имам доста сериозен проблем с кръста, от както посещавам курса "Изкуството да живееш"/още от първия ден/ забравих за тази моя болка.
Инструкторът Пламен, както и Стела са изключително приятни личности и много се радвам, че се реших на тази стъпка да изкарам курса точно при тях.
Ще препоръчам йога на всички мои близки и познати.", Цветан Цанев 38 г.

"В системата на посещенията и участието на мероприятията се чувствам по спокоен, съсредоточен. Анализирах си дейността през денонощията, чувствам се по-добре физически, по-енергичен. Контактите с други хора, станаха по-лесни и непринудени.
Имам по-високо самочувствие. Не се притеснявам от това, че някои неща на моите години, не мога да направя. Стигнах до заключение, че при системна работа, може да се постигнат много добри резултати.", Димитър 76 г.


Няма коментари:

Публикуване на коментар