четвъртък, 20 октомври 2016 г.

Изкуството да живееш в Търговище - споделени впечатления от "Програма за щастие"

Фондация„Изкуството да живееш“ проведе своя курс „Програма за щастие“ в град Търговище от 7 до 9 септември, 2016 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш" подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:
"Чувствам се по – силна, по щастлива, по – уверена. Всеки път е различно, но всеки път получавам отговорите, от които имам нужда. Всеки път срещам точните хора, точно сега, когато ми е нужно. Благодарна съм за подкрепата, искреността и добротата! Благодаря!", Галина Пенчева, 50г.

"Курсът "Програма за щастие" ме запозна с нови хора. Вдъхновена и очарована съм от инструкторите и начина, по който водиха; емоциите, които предизвикаха и промените, до които доведоха всеки един от нас! След курса се чувствам освободена, спокойна и щастлива. Благодаря за всички знания, енергия, преживявания и емоции споделени с нас!", Ивалина Пенчева, 34г.

"Започнах да гледам още по – философски на живота. Научих се да приемам съвсем непознати хора, без да се притеснявам. Станах по – весела. Почувствах истинско щастие по време на курса "Програма за щастие". Разбрах, че не са толкова малко хората, на които се слага етикет „Странни”. Благодарна съм!", Милена, 29г.

"Много силен курс! Заредена съм с много положителна енергия. Чувствам се като едно щастливо дете. Благодарна съм, че бях част от тази великолепна емоция. Това, което преживях е неповторимо!", Магдалена Иванова, 64г.

"Това ми е повторение на курса "Програма за щастие". За мен е трансформиращо преживяване, изпълнено с емоции (хубави) и мъдрост! Всеки път ми разкрива моя смисъл да продължавам с високо вдигната глава!", Анас Алсбей, 22г.

"Благодарности! Едно невероятно преживяване! Чувствам се на 20г.! Научих много неща, за които съм нямала обяснения.", анонимно

"Благодаря за курса "Изкуството да живееш"! Беше велик! Даде ми много увереност, свобода, любов, вяра в себе си и щастие!", анонимно

"Зареждащо! Запознанствата с нови хора и нови знания са подарък (дар) за мен! Благодаря!", анонимно

"Много Ви благодаря! Аз живея чрез йога и Вас! Искам и още, и още, и още…..!", анонимно

"Благодаря, че бях на курса "Програма за щастие"! Почувствах се щастлива, свободна по по – различен, по – лек начин. Даде ми още неща, които допълват парче по парче маят пъзел – животът ми!", анонимно

"Макар и за два часа атмосферата, емоцията, вибрацията, енергията на този курс за мен бяха страхотни, т.е. въздействащи, високи,  силни, вълнуващи!", анонимно

"Курсът "Програма за щастие" беше интересен за мен. Споделям насоките и начина на възприемане на хората и света, които са предмет на курса. Надявам се на добър ефект от научените дихателни практики.", анонимно

"Участието ми в курса бе едно невероятно и уникално преживяване. Благодарения на него и на учителите намерих себе си, отворих очите си, успокоих душата си! Щастлива съм, че Ви има! Бъдете благословени!", анонимно

"Почувствах се удовлетворена от знанието, което получих. Макар за кратко, бях щастлива, че срещнах толкова мили и добри хора. Гледам с други очи на живота. Мисля, че открих чрез йога един от ключовете към пълноценното щастие.", анонимно

"Чувствам се страхотно! Обогатих преживяванията си, получих нови знания, запознах се с нови приятели.", анонимно

"Невероятно преживяване, много зареждащо и полезно за мен! С много нови хора се запознах и бях заредена с нови емоции! Щастлива съм, че бях част от този курс!", анонимно

"Много вдъхновяващо, зареждащо с емоции, енергия. Прекрасни преживявания.", анонимно

"Приятно изживяване. Готов съм да го изкарам още веднъж в същия състав.", анонимно

"Беше ми трудно, но се радвам, че ми вдъхнахте сили, желание да продължа, радвам се. Беше чудесно! Много Ви благодаря!", анонимно

Няма коментари:

Публикуване на коментар