понеделник, 3 октомври 2016 г.

Впечатления от "Програма за щастие" в град Ловеч


Фондация„Изкуството да живееш“ проведе своя курс „Програма за щастие“ в Холистичен център „Слънце“ град Ловеч от 22 до 24 септември, 2016 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш" подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

"Теди, благодаря за приятелството. Благодаря ти за всичко което ми даде като познания и грижа за мен! Благодаря ти, че си Ангел-земен!
Тези три дни бяха невероятно изживяване за мен, защото самата аз съм дете с духовна насоченост и търсеща личност.
Искам много да присъствам на курса "Програма за щастие" , за да видя на практика как се случват нещата.
Научих много нови неща.
Опитвам се да ги внедрявам и да отделям време и за себе си, за да правя по малко от тези източни практики.
На мен ми действат много добре и ще запомня този миг в живота си за винаги, защото това е различна точка в моето развитие.
Благодаря ти за всичко!
Моля Бог да има повече такива Същества като теб на нашата планета!"
Цанка Ненчева
"Впечатленията ми от курса "Програма за щастие" - бях просто удивена от резултатите от дишането и от асаните. Въпреки че направихме малко асани, ефект имаше върху мускулите ми. Усетих мускулна треска на другия ден. Беше ми изключително интересно и полезно. Освен това се радвам, че се запознах с такъв изключителен човек като теб! Само си мисля, че времето беше малко ограничено..и ми се искаше да можехме да направим още упражнения или стимулации. Но въпреки това този курс остави трайна следа в съзнанието ми.. като например да бъда изцяло в настоящия момент."
Мая Кулева
"Теди, благодаря, радвам се, че те познавам."

Станимир

Няма коментари:

Публикуване на коментар