сряда, 26 октомври 2016 г.

Нови емоции от курса "Програма за щастие", гр. София


Фондация„Изкуството да живееш“ проведе своя курс „Програма за щастие“ в град София от 7 до 9 октомври, 2016 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш" подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

"Курсът "Програма за щастие" е страхотен. Помогна ми в момент, в който си мислех, че няма какво да ми помогне. Позволява ти да погледнеш трезво на себе си и ситуациите, да разбереш какво чувстваш и къде се намираш, Къде грешиш и къде си прав. Помогна да намеря себе си.", анонимно

"Курсът "Програма за щастие" ми подейства едновременно отпускащо, успокояващо и енергизиращо. Като пречистване на съзнанието и ти дава сили да гледаш напред.
За мен идеите и начина на мислене,предоставени тук не са нищо ново, но истината е, че точно от това имах нужда, тук и сега.", анонимно

"Благодаря ви за това преживяване. Зареждащо, вдъхновяващо пътуване.
Споделеното преживяване е това, което ме кара да се почувствам част от цялото. Йога, медитация, общуване, беше удоволствие. Почувствах се много спокойна и доволна, че правя нещо хубаво за себе си.От тук нататък искам да дам повече добро и на другите.", анонимно

"Курсът ‚,Програма за щастие‘‘ ме промени. Помогна ми да преодолея някои мои емоции, да бъда по-добър, по-дружелюбен, да се радвам на всеки миг. Разбрах, че да живееш е тук и сега, в настоящето, да не се самосъжалявам. Да правя нещата с любов и отдаденост. И, че трудностите, които се случват в живота са за да науча нещо и да ме направят по – силен. Научих, че медитацията ме прави по-спокоен и балансиран и да се наслаждавам на настоящия моменти, и че всичко е в моите ръце. Благодаря за невероятния курс, за всички полезни техники и упражнения!", Ники Фандъков

Няма коментари:

Публикуване на коментар