сряда, 2 ноември 2016 г.

Споделени впечатления от "Програма за щастие" в Русе - част 1

Фондация„Изкуството да живееш“ проведе своя курс „Програма за щастие“ в град Русе от 8 до 10 октомври, 2016 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш" подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

"Вълшебно! Това е пътуване – към себе си, към вселената! Безкрайно ценни техники, практики и съвети! Космическо докосване до великата енергия! Огромно благодаря!", Г.Петкова, 56г.
"Обичам да съм на курсовете на Изкуството да живееш. Гео е магнетичен! Мечтая си и „Програма за щастие” да бъде част от учебната програма в училище!", Светлана Динева, 50г.
"Един много вълнуващ заряд! Силно емоционално преживяване! Нови инструменти и практики, които ме заредиха задълго и ми дадоха нова гледна точка за начина, по който живея.", Венелин Пенчев, 62г.
"За мен ефектът от курса "Програма за щастие" беше огромен и е едно голямо освобождение от стрес, от който дълги години се опитвах да се отърва и страдах ужасно много. Надявам се следващия път да кажа нещо много по-позитивно след промяната.", Наталия Димитрова, 38г.
"Невероятен, поучителен и много зареждащ курс. Това което учителят ми предаде и научи, ще продължа да го прилагам със себе си, за да съм полезен и доволен и все така щастлив от живота човек.", Виолета Бобокова, 61г.
"„Програма за щастие” е неописуемо преживяване! Фразата „очаквай неочакваното” важи с пълна сила. След края искаш още и още. И влезеш ли веднъж в приказката, няма излизане …. дори и да искаш! Дерзайте! Обичам ви!", Даниела Дуковска, 39г.
"Изключително преживяване! Срещнах много позитивни хора. Научих някои неща за себе си. Поставих си нови цели.", Ц.Цветкова, 43г.
"За втори път съм тук и все повече осъзнавам, че това от което всички се нуждаем е повече любов и човечност. Благодаря за подарените практики, защото те наистина работят и променят мен и живота ми. Безкрайно благодаря!!!", Диана Димитрова, 48г.
"Наистина е невероятно построен замисъла на посланието на целия курс "Програма за щастие"! Вдъхновяващ, зареждащ, подкрепящ!", Антония Чепарова, 47г.
"За мен курсът "Изкуството да живееш" беше нещо уникално! Беше началото на едно пътуване към мен самата! Благодаря!", Пламена, 39г.
"Уникално преживяване. Заредих се с нова позитивна енергия. Открих прекрасни хора. Преоткрих радостта от живота!", анонимно
"Много ценно знание. Прекрасно преживяване, силни емоции, много приятели. Чувствам се щастлива, свободна, въодушевена. Обичам практиките.", Петя Гочева
"Беше страхотно преживяване. Благодаря ти много, Гео! С удоволствие бих изкарала курса "Програма за щастие" още няколко пъти.", Андриана Йорданова, 31г.
"Зареждащо, възраждащо, невероятно преживяване! Благодаря! Благодаря, че станах част от вас и вие от мен! Благодаря за „инструментите” които "Програма защастие” ми даде!", Яна Василева, 46г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар