неделя, 27 ноември 2016 г.

Споделени впечатления от "Изкуството на тишината"


Споделени преживявания на участници в курса „Изкуството на тишината“, проведен в Павел баня от 31.08 - 04.09.2016 г. 


За пореден път се проведе част 2 на курса Изкуството да живееш – Изкуството на тишината от 31-ви август до 4-ти септември, 2016 година в Павел баня с международния инструктор Роберто Санлоренцо.

Курс „Изкуството да живееш – част 2“ е програма, която отвежда участниците дълбоко в самите тях. Това е 5-дневен целодневен курс, който се провежда в хотел на живописно място сред природата. Ето какво споделиха нашите участници за своите преживявания:

"Курс, изпълнен със специално внимание към всички. Организирани и структорирани дни в един хармоничен екип. Всичко, от което имах нужда го получих - с любов и отдаденост към мен. В прекрасна природна и комфортна среда. Получих това, за което дойдох. С благодарност.", Кремена Чорбаджийска

"Не може да обясниш необеснимото – то се вижда в очите и се усеща във въздуха...

Най-важните две неща за мен:

1 ден – отвориха се неща, които са се случили преди моето раждане и за които не знаех, но са оказали влияние на живота ми и на семейството ми силно. Освободих болка от 50 години.

2 ден преодолях себе си с 20-минутно упражнение с ръцете и след това в медитацията „Аз съм“ се случи най-голямото чудо – преминах над „съм“, преминах над „Аз“. Първо беше точка, после се отвори врата и стана светло... „Присъствието“

„Аз съм присъствието“ – с много изходи, входове... Мир и покой.Благодаря.", Елена


"Курсът "Изкуството да живееш" беше много добре организиран. Всичко се случваше с лекота. Поздравления за Ваня и Радо – много благодарности за усилията и грижата.


Роберто е изключително мъдър, одухотворен и вдъхновяващ учител. Води курса умело и балансирано с усет към потребностите на всеки.

За мен лично курсът "Изкуството да живееш" беше като приказка – отново ме зареди с енергия, вяра и желание за работа по общата пътека. Научих повече за смисъла как да прощавам, да се оставям да премине, да се предам. Всички сме любов и най-истинския смисъл е да я предаваме, приемаме, споделяме и създаваме условия да разцъфне. Чувствам се истински шастлива и благословена след, „Тишината“.", Миглена

"За първи път съм на такъв курс – надмина очакванията ми. Перфектна организация. Перфектен преподавател, сърдечни курсисти! Чувствах се специална и това е благодарение на всички вас, от фондацията! Благодаря!", Райна Мерджова

"Невероятен, неповторим курс! Силни учения и познания, страхотни първи медитации, освобождаване, усмивки, радост. Благодаря ви! Много добра организация, изключително положително настроение и любов! След приключване на курса се чувствам толкова хармонична, толкова свързана със света в мен и извън мен. Благодаря!", Галина

"Прекрасна организация на целия курс "Изкуството да живееш".

Всичко от което имах нужда идваше точно на време.

За всичко беше помислено предварително.

Храна – много вкусна ,изобилна, топла, разнообразна

Роберто – много зареждаща усмивка, дълбока мъдрост, професионално водене на целия курс.

Благодаря за всичко!

С блаженство и любов!", анонимно

"Благодарна съм, че изкарах курса "Изкуството да живееш - част 2". Благодаря на Роберто, Ваня, Радо и Пламен, бяха прекрасни водещи – да са живи и здрави. Благодаря на готвачките, че готвиха здавословно и вкусно.
Курсът "Изкуството на тишината" беше предизвикателство за човек, който се опитва да търси смисъла в нещата от реалността.
Благодарна съм. Прекрасно изживяване. Трябва да се изживее. Прекрасен подарък, който би трябвало всеки да си подари.
Благодарности, мир и светлина.", Илиана

"Курсът "Изкуството да живееш" е път към себе си. Показа ми, че не трябва да бягам от случващото се, каквото и да е то, а да премина през него с цялата сила и увереност. Благодаря на Бог, че попаднах във фондацията.", Глория

"За мен беше удоволствие да участвам в курса „Изкуството на тишината“.
Научих много истини за себе си и успешното справяне с предизвикателствата на живота. Изпълнена съм с тишина и спокойствие. Благодаря!", Ирина

"Магия, радост, приключение.
Идването към Павел баня беше предизвикателство с изпускане на влак, автобус и три стопа, но беше истинско приключение, пътуване към себе си, към другия, защото всички сме едно съзнание. Божественото във всеки един от нас, любовта и благодарността, които са във всеки един и колкото повече споделяме, толкова повече извира в нас.
Приемане, любов, радост.", анонимно

"Благодаря за това, което преживявам на курса "Изкуството да живееш". Истинско блаженство, радост, споделена любов, осъзнатост. Това е чудесна и магична стъпка от пътя. Благодаря за подаръка, който този живот е. Аз съм отговорен да бъда шастлив. Курсът го заслужава всеки. С любов и благодарност.", анонимно

"Много съм доволна от курса. Много силен и зареждащ. Голяма благодарност на всички доброволци допринесли да се чувстваме добре.", анонимно

"Преминавам курса за втори път и съм изненадана от факта, че въпреки сходната структора на провеждане, изживях нещо много различно.
Този път навлезнах много дълбоко в себе си и много по-лесно изминаха петте дни.
Благодаря много на сева екипа за отдадеността с която „служеха“.", Галина

"Прекрасна база, комфортна и удобна. Много добра организация
Интересно и забавно представяне на знанието, много полезно.
Чудесен учител.
Уникално вкусна храна.
Чудесно преживяване.", Емилия Лалева

"Незабравим курс.
Благодаря на Роберто, Ваня, Радо и Пламен.
Съчетах приятното с полезното.
Благодаря ви!!!", анонимно

"Както винаги невероятно и неповторимо!", Белчо

Няма коментари:

Публикуване на коментар