сряда, 7 декември 2016 г.

Вдъхновения от "Програма за щастие" в Силистра

Фондация„Изкуството да живееш“ проведе своя курс „Програма за щастие“ в град Силистра от 26 до 28 ноевмри, 2016 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш" подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

"Неочаквано. Невероятно. Завладяващо. Благодаря! Вие ме научихте да дишам! Благодаря! Защото по този начин се чувствам здрава, жизнена и щастлива!", Янка

"Благодаря за всичко, което научих на курса "Програма за щастие". Благодаря за прекрасните хора, с които бях.", анонимен

"По време на курса "Изкуството да живееш" се почувствах спокойна, запознах се с прекрасни хора, научих нова дихателна техника. Беше зареждащо с положителни мисли и енергия!", Кристина Вълкоа

"Неповторимо! Много усмивки и прекрасни и чисти души. Правилно дишане. Силен дух в здраво тяло !", анонимно

"Да се разпространява повсеместно , безвъзмездно, на всички нива в обществото. Този курс може да скъси еволюционното развитие на човечеството.", Таня Лазарова

"Беше едно пътуване към мен обратно, което обаче ме отведе през мен към света.", анонимно

"Курсът "Програма за щастие" беше прекрасен! Получих много знания и информация, за което съм много благодарна и се чувствам щастлива ! Изпълнена съм с позитивизъм. Чудесно ще е всички хора да преминат през курса и съм сигурна , че тогава светът ще стане по-добър.", Нина Ангелова

Няма коментари:

Публикуване на коментар