сряда, 14 декември 2016 г.

Трепетни емоции от курс "Програма за щастие" в град Петрич

Впечатления от курс Изкуството да живееш-Програма за щастие в Петрич, 10-12.12.2016


Фондация„Изкуството да живееш“ проведе своя курс „Програма за щастие“ в град Петрич от 10 до 12 декември, 2016 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш" подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

"Страхотен курс!!! Три дни се потопих в изцяло нови преживявания за мен! Много ще се постарая занапред да правя техниките, които усвоих на курса "Програма за щастие" и всеки път, когато ги правя ще затварям очи и ще благодаря, че имах възможността да те срещна Миленка и знам, че животът ми ще тръгне в нова посока и това ще дължа на тези открития за живота, които получих на този курс! Това за мен беше съвсем ново преживяване!!!", анонимно

"Курсът Изкуството да живееш-Програма за щастие ме зареди с положителна енергия и ми помогна да разбера по-добре моето тяло, да се чувствам по-добре и по-свободна.", анонимно

"Беше много хубаво. За миг забравяш за всичко и се сливаш с Вселената. Доста добре ми въздейства курсът Изкуството да живееш-Програма за щастие. Имах нужда от него. Сега вече знам как да дишам и да получавам всичко, което искам.", анонимно

"Хареса ми дишането. Сега се чувствам по-радостна и заредена. Имах нужда да се свържа малко повече със себе си и божественото.", анонимно

"Благодаря ти Милена за предоставената ни възможност да дойдеш и да споделиш знанието с хората от град Петрич. За мен курсът Изкуството да живееш – Програма за щастие бе едно вълнуващо пътуване към себе си, преоткриване и затвърдяване на техниките за дишане, с помощта на които живота ми получи правилната посока за себеизява и възвърна самочувствието и увереността в моите търсения и вярвания. Благодаря ви, че ви има.", Мариана

"Създаде се група, която преживя заедно практиките и се отвори пространство за общност, която да практикува по много семпъл, но въздействащ начин. Разширяване. Това за малък град като Петрич е добро начало.", анонимно

"От курса Изкуството да живееш - Програма за щастие получих добра и полезна практика. Дишане и медитация – прекрасна комбинация. Много достъпен процес за всеки човек и за всеки ден.", М.

Няма коментари:

Публикуване на коментар