понеделник, 14 ноември 2016 г.

Нови впечатления от "Програма за щастие", гр. Бургас

Споделени преживявания на участници в курс „Изкуството да живееш-Програма за щастие“, който се проведе от 7 до 9.11.2016г в Бургас

Фондация„Изкуството да живееш“ проведе своя курс „Програма за щастие“ в град Бургас от 7 до 9 ноември, 2016 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш" подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

"За първи път присъствам на такъв курс. Преживяванията ми са хем странни и в същото време уникални. Хареса ми това, че се научих на различни видове дишания. Благодаря и на инструкторката ни Ваня.", Таня Костадинова

"Поредното невероятно преживяване на курс във фондация Изкуството да живееш. Чувствам се по-спокойна, по-уравновесена, по-уверена, по-силна....по-жива. Изпълнена с много любов към всички, готова да давам любов и да приемам любов.", aнонимно

"Радвам се, че дойдох на курса "Програма за щастие". Той ми даде един нов поглед на нещата. Подейства ми много успокояващо, отпускащо, релаксиращо, енергезиращо. А аз преди него имах нужда точно от това.", анонимно

"Много ме впечатли докосването и изживяването на крията. Не бях изпитвала това досега. Почувствах се толкова прекрасно и изключително, и съм много благодарна за това изживяване. Очаквам курсът да е моето начало към поглед и грижа за себе си.", Росица Драганова

"Усетих различни преживявания, различни вибрации. Понякога се чувствах много странно, а понякога изненадващо приятно. Дишането беше голямо преживяване, свързано с голям прилив на енергия.",  Катя

"Благодаря за професионалното водене на курса "Програма за щастие"! Почувствах ефекта от всички практики в курса в максимална полза и удовлетворвние за себе си!
Сударшан крия за мен е уникално и божествено знание, дар за всички хора!
Благодаря!", Миглена

"Изключително силни нови усещания, които биха ми били полезни в живота.Благодаря!", Димитър Костадинов

"Много ми хареса курсът "Програма за щастие". Научих нови, много интересни неща, които ще ми послужат занапред.", Михаил Георгиев

"Много интересно преживяване, което комбинира полезни практически упражнения, разнородни начини на комуникиране и общуване. Изключително изживяване в приятелска обстановка на високо професионално ниво.", Михаил


Няма коментари:

Публикуване на коментар