четвъртък, 20 юни 2013 г.

Бургас и Изкуството на дишането - Фондация Изкуството да живееш

Както знаете, курсовете на Фондация Изкуството да живееш продължават! И получаваме все повече и повече мили думи от участници, които ни зареждат с позитивна енергия за целия ден!
В началото на месец юни - от 8-ми до 11-ти юни - в Бургас се проведе курс Изкуството да живееш - част1 (Изкуството на дишането). Предлагаме Ви да споделите техните емоции тук:





За мен бе истинско удоволствие прекараното време в курса.  Мъдростите, които Ваня сподели с нас, ще бъдат пътеводна светлина в житейския ми път. Станах по-добър човек.
Станимира

Много съм доволна от курса. Донесе ми  успокоение и релаксация.
Милица Стоянова

Възвърнах си усмивката и доброто настроение. Получих знание, което да ми помогне да постигна успокоение на ума.
Н. Райколова

Принадлежа на всеки, който е човек и който диша с мен. Беше прекрасно и отпускащо.  Супер, вече знам какво искам.
Зюре Ахмед




ПРЕДСТОЯЩ КУРС "ИЗКУСТВОТО ДА ЖИВЕЕШ" ЧАСТ 1
Кога:
27 юни до 2 юли 2013 г.
Къде: "Център за здраве и щастие" София - жк. Бели Брези, ул. Нишава, бл. 11 (вход от външни вити стълби).

За информация и записване: 0876 55 44 70
 
ПРЕДСТОЯЩ КУРС "ИЗКУСТВОТО ДА ЖИВЕЕШ" ЧАСТ 2Кога: 26 до 30 юни 2013 г.
Къде: Почивна база на Мини Марица Изток, с. Главан, община Гълъбово, област Стара Загора.
За информация и записване: 0897 81 44 77
 
 
Фондация Изкуството да живееш

1 коментар: