вторник, 26 ноември 2013 г.

Курс Изкуството да живееш в Шумен през октомври





Курсът Изкуството да живееш се провежда в над 140 страни, като над 30 милиони души са преживели ползите от него.

Курсът Изкуството да живееш - част едно съдържа:

  • Йога позиции за цялото тяло
  • Зареждащи с енергия дихателни техники
  • Сударшан крия – пречистващ и възстановяващ дихателен процес, който хармонизира тялото и ума, премахвайки стреса на клетъчно ниво
  • Забавни интерактивни процеси
  • Практическа мъдрост за пълноценен живот

Курсът Изкуството да живееш включва основни принципи за пълноценен живот, както и индивидуални и групови процеси, които те предизвикват да погледнеш на живота от нова, по-светла и по-широка перспектива.

 Ето какво ни споделиха участниците от поредния курс Изкуството да живееш, провел се в Шумен през октомври тази година. Запишете се за участие в следващия курс на фондация Изкуството да живееш!



Много съм доволна от курса Изкуството да живееш. Помогна ми да стана по-спокойна, по-уверена, по-концентрирана, станах по-организирана. След сутрешния комплеск от курса Изкуството да живееш, който се опитвам да правя всека сутрин, денят ми минава без стрес, нещата се получават спокойно без да ги насилвам.

Курсът Изкуството да живееш ми даде по-голяма емоционална стабилност, подобри физическото ми здраве и ме направи по-уверена и доволна от живота.
Елица

Много добре се чувствам. След курса Изкуството да живееш съм спокойна, усмихната, уравновесена.

Чувствам се различно, усещам всяко нещо, което ми си случва по по-спокоен, по-разсъдлив начин, без да се напрягам, без да влагам яд, гняв в негативните неща, които усещам в ежедневието си.
Денят ми е по-усмихнат, по-приветлив, по-позитивен, ентусиазиран съм след курса Изкуството да живееш.
Мисля без да напрягам цялото си тяло. Създадох си един приятен сутрешен и зареждащ навик. Чувствам се добре.
Благодаря на фондация Изкуството да живееш!

Чувствам се много добре, страхотно, след курса Изкуството да живееш болките по тялото ми минават.

  1. Много добре се чувствам след курса Изкуството да живееш.
  2.  По-лека и гъвкава съм.
  3. По-съсредоточена съм.

Яница



След курса Изкуството да живееш се чувствам много по-добре.
Соня

Няма коментари:

Публикуване на коментар