сряда, 16 септември 2015 г.

Нови споделени преживявания на участници в курса “Свобода зад решетките”

Фондация "Изкуството да живееш" проведе за пореден път един изключителен курс като силен обществен ангажимент - а именно курсът "Свобода зад решетките". Той се състоя в София между 13-16 юли. 

"Свобода зад решетките" е програма, която променила живота на повече от 350 000 лишени от свобода по света, като им е позволила да вземат съдбата си в свои ръце и да възвърнат увереността си. 

Участниците от курса "Свобода зад решетките" имаха възможността да погледнат на себе си и на света по начин, който ги адаптира и социализира, независимо от сектора, в който те се намират в обществото. Виж какво споделиха участниците, които преживяха на курса "Свобода зад решетките" .

"По време на курса "Свобода зад решетките" на фондация "Изкуството да живееш" изпитах основно положителни емоции.
Най-добре се почувствах по време и след изпълнението на ритмичното дишане. Чувството беше  подобно на летене или носене. Трудно е да го опиша, но беше чудесно.", Владислав Додов

 
"Не може да се опише просто с думи. Лично за мен курсът "Свобода зад решетките" на фондация "Изкуството да живееш" е страхотно, великолепно преживяване.", Емил Добружански

"През четирите дни, на които присъствах на курса "Свобода зад решетките" по йога се чувствах много спокоен, също така физически и психически. Аз  лично съм много доволен, също съм и по-усмихнат.", Атанас Огнянов

"По време на курса на фондация "Изкуството да живееш" преживях неща, които все по-рядко преживявам и се отпуснах по начин, по който все по-рядко се отпускам. Чувствам се жив.", Петър Цветков

"Моите преживявания бяха много хубави. Мисля, че по някакъв начин освободих духа в мен. Радвам се, че ми дадоха тази възможност да съм част от този курс "Свобода зад решетките", организиран от фондация "Изкуството да живееш"", Илия Китанов

"Чувствам се много добре, курсът на фондация "Изкуството да живееш" беше страхотен.", Христо Денков


Няма коментари:

Публикуване на коментар