сряда, 9 септември 2015 г.

Какви емоции донесе "Програма за щастие" на нашите участници?


 За пореден път фондация „Изкуството да живееш“ проведе своя курс „Програма за щастие“ този път в център за щастие "Изкуството да живееш", Бизнес парк, София между 14 и 18 май 2015 година.   

Изкуството да живееш – програма за щастие е изключително ефективна програма за справяне със стреса и развитие на пълния човешки потенциал.

Участниците в курса преживяха множество емоции и научиха нови неща за себе си и живота. Ето какво споделиха с нас, че е предизвикал курсът  „Програма за щастие“ в тях:

Открих много истини за живота на курса на фондация "Изкуството да живееш". Много мъдрост. Животът е изграден от хиляди малки правила, които трябва да се следват ­– на 100% да се изпълняват за да сме успешни.”, Росен Зарев, 50 г.

Като се вгледаш в най-кристалното свое изображение в най-прилежно почистеното огледало...”, Наталия, 29 г.
  
Уникално преживяване – едно нова начало за мен. Много съм доволна от начина на предаване, от това което научих по време на курса "Програма за щастие" на фондация "Изкуството да живееш".”, Стефан, 55 г.

"Изкуството да живееш" е уникално изживяване, което може би ме направи по-добър човек.
Получих вдъхновение не само да работя върху себе си, за да бъда по-здрава и по-пълноценна, но и да имам смелостта да помагам на околните.”, Катя 

Курсът "Програма за щастие" ме извади от зоната ми на комфорт, поразтърси ме, припомни ми коя бях, коя съм, защо се е налагало да ми се припомня и как да не го забравям. Даде ми нови знания и вяра, че знам, мога и ще бъда.
Благодаря Ви!”, Таня, 26 г.

Фондация "Изкуството да живееш", благодарна съм, че ви има!!! Не спирайте да карате хората да се усмихват!!!

Обичам Ви!!!”, Силвия

Уникално преживяване! Благодарение на вас започнах да дишам отново, отлепих се от земята и имам възможността да летя, да се рея, да бъда на 100%. Прекрасни сте. Продължавайте напред! Бъдете здрави!”, Ралица, 29 г.

Курсът "Програма за щастие" на фондация "Изкуството да живееш" е завръщане в настоящето.”, Даниел, 29 г.

Преживяването на курса "Изкуството да живееш" беше вдъхновяващо и зареждащо за нов начин на живот.”, Йонка Николова, 36 г.
  
Начало на по-качествен живот. Изпълнен с щастие, радост и тъга!!!”, Юлия Шишкова, 32 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар