четвъртък, 24 септември 2015 г.

Впечатления от курса "Програма за щастие" - гр.Шумен


Фондация „Изкуството да живееш“ проведе отново своя курс „Изкуството да живееш Програма за щастие“ този път в Шумен между 11 и 15 юни 2015 година.   

"Изкуството да живееш – програма за щастие" е изключително ефективна програма за справяне със стреса и развитие на пълния човешки потенциал. Курсовете се провеждат всеки месец в центровете за щастие на "Изкуството да живееш", както и в различни градове в страната.

Участниците в курса преживяха различни емоции и научиха нови неща за себе си и живота. Ето какво споделиха с нас в края на своята „Програма за щастие“ :

"Дойдох тук с желание да изчистя съзнанието си от лошите мисли и да позволя на себе си да съм щастлива. Няма да крия, че бях доста скептична относно успеха ми от това начинание. Въпреки това реших да дам 100% от себе си и да оставя нещата  просто да се случват, без да ги анализирам.
Йога упражненията, които научих на курса на "Изкуството да живееш" ми допаднаха, още на следващата сутрин усетих зареждащата с енергия сила на „бастрик”- а. Претеснявах се относно медитацията и това дали се справям добре. След това просто се отпуснах и наистина се почуствах много заредена. Най-вълнуващото преживяване за мен беше крията. Никога не съм вярвала, че мога да изпитам нещо подобно.", анонимно

"Емоционално беше всичко на курса "Програма за щастие". Изключително добре се чувствах след доброто дело. Радвам се, че усспях да присъствам на курса и горещо ще го препоръчам на всеки.",  Илонна

"За тези няколко дни на курса "Изкуството да живееш" аз наистина започнах да гледам на живота по друг начин. Разбрах, че има много, много по-важни неща и това са точно малките неща и те те правят истински щастлив. Важното е да бъдеш благодарен и да живееш на момента, да вярваш в това, което желаеш и ще го имаш, ще намериш правилния път.  Йога отключи на-доброто в мен, което ще предавам на хората за да съм в хармония със себе си.Благодаря!!!", Даяна

"Запознах се с много позитивни хора по време на курса "Изкуството да живееш - Програма за щастие", които имат желание за личностно развитие-да станат по-добри.
Научих основни правила за по-добър, по-щастлив живот-някои от тях вече съм чувала, други не. Научих техники за дишане, релаксация, медитация и Сударшан Крия, което най-много ми хареса. Научих смисъла на ОМ и едва сега усетих вибрациите, които се получават с този звук. Благодаря за всичко, което научих от "Програма за щастие"!",  Милена

"По време на курса "Изкуството да живееш - Програма за щастие" получих много знания не само за йога, но и за пълноценно и положително живеене. Знанието за това как можем да зареждаме тялото и духа си, когато имаме нужда и желание е безценно. Сега осъзнавам, че стресът и безкрайното бързане са състояния, които можем да контролираме и избягваме и всичко зависи от волята ни.", Силвия


"Прекарах времето си изключително приятно, в компанията на мили хора. На курса "Програма за щастие" се заредих с енергия, научих нови неща, които смятам да използвам.", Милен

"На курса "Изкуството да живееш - Програма за щастие":

  1. Намерих  път към духовно израстване;
  2. Успокоих ума си;
  3. Участвах в групови проекти;
  4. Почувствах се по-жизнена;
  5. Научих важни истини за това как да живеем пълноценно.", Мила

Няма коментари:

Публикуване на коментар