четвъртък, 3 септември 2015 г.

Какво споделиха участниците в курса "Изкуството да живееш - Програма за щастие"?



За пореден път фондация "Изкуството да живееш" проведе своя курс "Програма за щастие" в град Добрич между 20 и 23 август 2015 година.  "Изкуството да живееш - програма за щастие" е изключително ефективна програма за справяне със стреса и развитие на пълния човешки потенциал.

Участниците в курса споделиха своите емоции и преживявания, които е породил у тях  курсът  "Програма за щастие":

"Изпитах много положителни чувства и емоции на курса "Програма за щастие" на фондация "Изкуството да живееш". Научих много полезни неща за съществуването ми, над които много рядко съм се замисляла и съм смятала, че са толкова важни." , Гинка

"Преживяванията ми от курса "Програма за щастие" на фондация "Изкуството да живееш" трудно могат да се опишат с думи. Знам единствено, как се чувствам накрая на курса и мога само да кажа едно голямо Благодаря за преживяването.
Промяната се усеща от вътре и съм сигурна, че се вижда и от вън." , Боряна

"Преживях и изпитах емоции, които не съм преживявала до момента. По време н аа курса на фондация "Изкуството да живееш" се запознах се с много позитивни хора.", Нели

"Курсът Изкуството да живееш ми повлия изключително благоприятно. Заредих се с много положителна енергия, релаксирах, запознах се с приятни и усмихнати хора. Почувствах се облагородена. Радвам се,че имах възможността да участвам. Благодаря на  Господ за прекрасната възможност, която ми се предостави. Благодаря и на Гуруджи – създателя на фондацията! Благодаря и на инструктора Ваня за нейната отдаденост." , Катя Димитрова

"Чувствам се по-спокоен, по-уравновесен, по-щастлив, зареден с позитивна енергия, по-усмихнат,обогатен с нови контакти и приятни преживявания след курса "Изкуството да живееш"." , Росен

"Интересно и различно преживяване, изпълнено с много забавни ситуации и положителни емоции. Срещнах интересни и вълнуващи хора по време на курса "Изкуството да живееш-Програма за щастие".
Веселина

Няма коментари:

Публикуване на коментар