понеделник, 9 септември 2013 г.

Спомени от последния летен лагер за деца ART Excel!

Приключи и този летен сезон, изпълнен с много положителни емоции, усмивки и слънчеви дни. Приключи и още едно лято за летните лагери за деца и тийнейджъри на Изкуството да живееш. Предлагаме Ви преживявания и снимки от последния за тази година лагер за деца ART Excel. Насладете им се!
 
Специално разработена за деца от 7 до 13 години, програмата ART Excel (All Round Training in Excellence – Цялостно обучение в отличие) помага на децата да преодоляват стреса, задръжките и комплексите чрез забавни игри, физически упражнения, дихателни техники, отпускащи медитации и други интересни творчески процеси, които подпомага естественото самоусъвършенстване в среда без съревнование. След завършване на програмата децата откриват, че концентрацията и паметта им са се подобрили, намират у себе си нови творчески способности.

Ана, 10 г., София
Много ми хареса този лагер ART Excel. Хареса ми търсенето на съкровището и медитациите, когато релаксирахме. Надявам се, че този лагер на Изкуството да живееш ще продължи да учи повече и повече хора как да се справят в живота.

Калоян, 8 г., София
На лагера ART Excel играхме игри и най-много ми хареса играта със съкровището.




Антон, 10 г., Стара Загора
Харесаха ми игрите на плажа и другите в залата на летния лагер на Изкуството да живееш. Хареса ми играта със съкровището.

Росен, 8 г., София
Йогата ми хареса, харесаха ми игрите като "Куче и кокал" и преживях много различни чувства, които са неописуеми и хубави. Намерих си много нови приятели, които са забавни. Много ми харесаха готините моливи, хареса ми лагерния огън, търсенето на съкровището. Хареса ми плажа и морето и игрите на плажа, както и дискотеката. Хареса ми пиесата, многото различни рисунки, които децата рисувахме, награждаването с медалите, моят медал от летния лагер ART Excel на Изкуството да живееш! Обичам, когато мама ходи на йога.



Мартин, 10 г., София
Аз на лагера ART Excel научих петте златни ключа.

Пресиян, 12 г., Велико Търново
Научих щастливото дишане, нови хубави песни на летния лагер на Изкуството да живееш.

Доротея, 12 г., София
В лагера ART Excel най-много ми хареса спането и храната.  Игрите също бяха хубави. В този лагер на Изкуството да живееш научих толкова много неща. Научих смисъла на живота, научих, че трябва винаги да си усмихнат, когато ти се подиграват или обиждат. Инструкторът на Изкуството да живееш каза да приемаме обидите на шега. От летния лагер ART Excel научих, че живота е огледало. Научих, че не трябва да се оставяме на хората да ни нараняват и да приемаме всичко с усмивка. Харесаха ми също упражненията, въпреки че бях малко мързеливичка.



Кристияна, 14 г., София
В лагера ART Excel ми хареса играта със съкровището. Много ми хареса и храната. Научих няколко неща от йогата. Научих смисъла на живота. Всички учители на Изкуството да живееш ги харесвам. Харесва ми медитацията. Харесват ми игрите на плажа.

Симеон, 7 г., София
Аз научих сутрешните упражнения от летния лагер на Изкуството да живееш. Също така научих петте златни ключа, а те ми помагат да се справям в живота. Харесаха ми повечето игри, например търсенето на съкровището, играта със завързаните очи.



Виктория, 7 г., Шумен
Много ми хареса играта КО, много ми помогнаха петте златни ключа.

Йордан, 8 г., София
Хареса ми играта търсене на съкровището, игрите на плажа – процеса на доверие, играта Куче и кокал. Хареса ми упражнението Поздрав към слънцето, щастливото дишане, ковашки мях. Научих да се трудя и помагам. Хареса ми дискотеката. Аз се научих да не плача. Получих златен медал от летния лагер ART Excel на Изкуството да живееш. Хареса ми лагерния огън. Запознах се с нови приятели.



Ивайло, 11 г., Велико Търново
Спечелих златен медал, научих ковашки мях, който ми помага за астмата. Харесаха ми най-много песните от летния лагер на Изкуството да живееш. Играхме и на търсене на съкровище, но отборът Златните кобри го откриха първи. Научих 5-те златни ключа, които ще ми помагат в живота.




Няма коментари:

Публикуване на коментар