вторник, 23 юли 2013 г.

Споделено с Изкуството да живееш - летен лагер ART Excel в Априлци

Най-малките участници в курсовете на Фондация Изкуството да живееш прекарват едно незабравимо лято, изпълнено с игри, забавления и мъдри знания за живота в летния лагер на Изкуството да живееш ART Excel!

Летните лагери ART Excel на Изкуството да живееш са специално разработени за деца от 1-ви до 7-ми клас. Програмата им е заредена с положителна енергия от забавни игри, интересни дихателни техники, релаксиращи медитации и още много!
 
Децата преминаха през курса на Изкуството да живееш в Априлци - в едни от най-красивите планински райони на България. Вижте какви са впечатленията им!


Алберто – Харесвам успокояването в летния лагер на Изкуството да живееш, игрите и песните, и похода и съкровището.
Петя – Аз харесвам похода, защото видях много различни реки. Харесвам и танците и игрите, защото се забавлявам с приятели.
Йоана - През летния лагер на Изкуството да живееш ART Excel, най-много ми харесаха игрите и похода. Научих се да медитирам и кои са петте златни ключа. Също ми хареса търсенето на съкровището.
 Васил – Най-много ми хареса дискотеката. Научих се да се успокоявам и да медитирам. Хареса ми също и играта с мрежата, играта за доверието. Също научих се да правя йога упражнения в летния лагер на Изкуството да живееш.

 Миро – На мен ми хареса диското, новите песни, игрите и петте златни ключа. Намерих много приятели. Също ми хареса събирането на поляната, играта с Treasure hunt ( Търсене на съкровище, бел.ред.), разходката на доверие и ръководителите на летния лагер на Изкуството да живееш. Научих се да се доверявам на другите.
 Гергана – Този летен лагер на Изкуството да живееш ме накара да се почувствам по-жизнена. Имах повече енергия през деня. Вече не се чувствам срамежлива и се научих да медитирам. От тук нататък ще използвам изучените 5 ключа и мъдрите приказки. Научих се да търся поуки във всички мъдри истории. Обичам да танцувам и дискотеките ме накараха да се чувствам изпълнена с енергия.
 Мишо – Аз научих пет много важни ключа, които ще ми помагат през живота, да не обиждам, да се успокоявам и да се засмея при обида. Хареса ми дискотеката. Имаше много забавни и образователни игри в летния лагер на Изкуството да живееш; и храната, песните и похода.
Матю – Най-любимото ми нещо в лагера е дискотеката. Научих се да медитирам. Хареса ми играта, където се борим за шишето. Научих петте златни ключа от летния лагер на Изкуството да живееш.

Александър - Аз се научих да медитирам, да не се сърдя, когато губя, да не се срамувам много и да съм по усмихнат. Любимите ми неща бяха игрите с топка, играта куче и кокал и медитациите сутрин. На летния лагер на Изкуството да живееш беше хубаво и забавно.
Антония – През този летен лагер на Изкуството да живееш аз научих петте златни ключа, много йога упражнения, научих се да медитирам и научих много нови игри. Запознах се с много нови и забавни деца. На мен ми хареса дискотеката, играта куче и кокал. Научих се да бъда по-уверена и да се усмихвам повече. Хареса ми и treasure hunt, въпреки че не спечелихме.
Мария – Едно уникално преживяване, което за жалост свършва утре! Летния лагер на Изкуството да живееш ме научи на много неща. Програмата на Art Excel е супер. Тук основното правило е да БЪДЕШ СЕБЕ СИ! Приятелите, учителите и асистентите на Изкуството да живееш бяха най-хубавата част.
 Николай – Научих никога да не се предавам и да не се бия. Преживяването ми беше добро. Най-много ми хареса, когато ни целиха, а ние казвахме Art Excel. Научих от летния лагер на Изкуството да живееш, че всеки ден трябва да има по един нов приятел.
 Мина – Този летен лагер на Изкуството да живееш много ми хареса. Научих и петте златни ключа. Включително и това да не се притеснявам, срамувам, а и всички тук бяха много мили с мен. Всички тези игри, които играхме много ми харесаха. Прекарах си чудесно.

Вижте Финалното тържество на летния лагер ART Excel 

Няма коментари:

Публикуване на коментар