четвъртък, 11 юли 2013 г.

Изкуството да живееш - пулсова диагностика и аюрведични масажи

Аюрведичния лекар Д-р Саураб от Индия отново посети България през месец май тази година. Д-р Саураб е завършил аюрведична и западна медицина в Шри Шри Унверситета в Индия и е имал честта да бъде обучаван от най-опитните аюрведични лекари в Индия. Пациентите, които той прие, останаха изключително доволни от задълбочения анализ на д-р Саураб.

Вижте какво сподели с нас един от пациентите му - Даниела, 42, домакиня.




Практикувам Сударшан крия от около 3 години, и колегите и приятелите ми тук ми казаха за идването на аюрведичния доктор Саураб. В началото се колебаех доста дали да отида, дали да не отида – чувствах се добре като цяло. Обаче исках да сваля малко килограми и реших, че това е човекът, който ще ме упъти как да го направя.

А имаше ли някакви други оплаквания или това беше причината да посетиш д-р Саураб?

Да, това беше причината. Исках да чуя неговото мнение, по принцип. Откакто практикувам Сударшан крия се чувствам добре и не сматам, че имам някакви здравословни проблеми. Но 7-8 килограма много ми тежаха и от години исках да се справя с тях. Затова отидох при него.



С какво впечатление остана от аюрведичния лекар Саураб?

Впечатлението е страхотно! Първо, той е със страхотно излъчване. Второ – създава ти чувство за удоволствие, сякаш си вкъщи. И една огормна душа! Можеш всичко да му довериш и да се почувстваш излекуван моментално! Това ми беше първото впечатление от първия ми преглед.

Аюрведичният лекар - д-р Саураб

Каква е твоята доша и какво казва тя за теб?

Моята доша е Пита. Д-р Саураб каза, че нямам някакви кой знае какви здравословни проблеми, освен да балансирам храненето – да спазвам определени часове и определени храни. Каза ми кои неща не са подходящи за моята доша, т.е. не е добре да ги използвам в храната си. Много хубаво впечатление ми направи, че той ми каза: „Ще ти кажа. Но трябва да ме слушаш!”. Оттам насетне аз вече се чувствах добре, ня място.

Чрез пулсовата диагностика се разбира дали страдаш от някакво заболяване. В твоя случай има ли такова?

Да, аз имах някаква аритмия – усещах, че имам някакъв проблем със сърцето. Д-р Саураб ми каза, че е по-скоро на базата на някакво безпокойство, и че с времето може да се оправи. Всъщност таблетките, които ми даде регулираха това нещо много бързо – в рамките на една седмица вече се чувствах по друг начин.

Какви бяха съветите на д-р Саураб? Трябва ли да промениш наична си на живот?

Мисля, че още отивайки при него, ти си готов да промениш начина си на живот, т.е. по някакъв начин осъзнаваш, че има нещо, коеот не е добро за теб и искаш да го промениш. Всъщност с посещението при д-р Саураб ти просто стартираш този процес . Аз избрах да се доверя на него, защото смятам, че това лечение е най-близо до природата. Освен това аз нямах някакви заболявания, които да изискват мерки от традиционната медицина. Д-р Саураб е завършил и традиционна и аюрведична медицина, което е още една причина да му се довериш на 100 %.

Каква е промяната в теб след като се срещна с аюрведичния лекар?

Страхотна усмивка още след като приключи цялата диагностика. Още на следващия ден осъзнах, че нямам нужда от готовите бързи храни, които преди присъстваха в храненето. Махнах сладките неща и до ден днешен, вече трети месец, не изпитвам потребност от това нещо. Явно се зареждам по друг начин. В рамките на една седмица аз се чувствах страхотно от новия за мен начин на живот – правилното хранене, истинската жива храна, приготвена непосредствено преди консумация, преобладаващи пресни плодове и зеленчуци, които също те зареждат с много енергия. Но най-вече се сдобиваш с отношение към себе си самия.

Трудно ли ти беше да свикнеш в началото да се лишаваш от сладки  неща?

Не! Моментално се случи! Дори след това споделих и с доктор Саураб, че сякаш думите му отрязват стария процес и стартират новия. От момента, в който отидеш на преглед старият ти начин на живот изчезва и преминаваш към новия.

Чувала ли си за лечението с човешко докосване?

Да, чувала съм. Преживявала съм подобна терапия, по-скоро – благословия. Това е нещо невероятно, коеот човек си заслужава да преживее, но всяко преживяване е индивидуално. Много пъти ни трябва съвсем мъничко помощ, за да се справим с трудностите, и когато близо до теб има човек, който може да направи това, ти всъщност преминаваш много по-лесно, справяш се.



Чувала ли си за аюрведичните масажи? Подлагала ли си се на такъв?

Да, чувала съм, но за съжаление не съм го преживяла. Аюрведичните масажи са страхотни и си заслужава да се опитат! До момента не съм успяла да се подложа, но приятелите ми определено са доволни.  Знам, че могат да бъдат част от лечение и балансират енергията. Може би когато човек страда от по-дълбока криза; имам приятелка, която страда от дископатия – д-р Саураб й препоръча аюрведичните масажи и след няколко терапии тя се изправи на крака!

А успя ли да свалиш желаните килограми?

Страхотно е! За един месец успях да надмина всичките си постижения в живота! За около месец и половина свалих 8 килограма. Чувствам се много енергична. И си личи – хората, които не са ме виждали дълго време се чудят какво става. Всичките ми приятелки си записаха час за следващото посещение на д-р Саураб!

Фондация Изкуството да живееш

Няма коментари:

Публикуване на коментар